Wittchen uruchomił widgety rekomendacyjne QuarticON

Wittchen, sklep zbudowany na platformie MOUTON e-commerce, zintegrował moduł QuarticON, wdrażając personalizowane rekomendacje, które dopasowują produkty do indywidualnych zachowań użytkowników.

Do implementacji skryptów QuarticON  doszło dzięki współpracy z partnerem technologicznym firmy Quartic – Mouton Interactive.

– Produkty wybrane są  przez nasz algorytm i wyświetlają się w trzech kluczowych miejscach na stronie sklepu.  Na stronie głównej przedstawiamy ofertę wybraną dla odwiedzającego, na karcie produktu system wybiera podobny, a w koszyku znajdziemy produkty komplementarne.  Prostota implementacji z platformą Quartic, pozwala ograniczyć czas wdrożenia do minimum  – mówi Krzysztof Baran z Mouton Interactive.

System rekomendacji QuarticON

System rekomendacji QuarticON zapamiętuje ścieżkę zachowań klienta na stronie, notuje jakie produkty klient przegląda i które decyduje się zakupić. Co więcej, pozyskane informacje gromadzi automatycznie i przekazuje je klientowi w czasie rzeczywistym.  Mechanizm podnosi liczbę dokonywanych transakcji, wartość koszyka, konwersję i współczynnik odsłon CTR.

– Nasi klienci wyraźnie obserwują, że mechanizm rekomendacji QuarticON  pozytywnie wpływa na wyniki sprzedaży w ich sklepach internetowych, gdzie zaimplementowany jest nasz silnik – Mówi Przemysław Mańkowski CEO w QuarticON.

Wzrost konwersji

– Jesteśmy w takim momencie, gdy co drugi polski użytkownik sieci robi zakupy online, a co ważne – robi je coraz częściej.  Działając w sektorze Fashion wszyscy zdajemy sobie sprawę,  jak ważny jest proces  sprzedaży.  System rekomendacji wykorzystuje m.in. funkcję up-sellingu jako jedną z kluczowych  technik sprzedaży– mówi Piotr Kierzkowski Dyrektor e-commerce i logistyki Wittchen.

– Takie rozwiązanie okazało się niezbędne szczególnie,  gdy wzięliśmy pod uwagę, jak prężnie i w ilu kanałach działa konkurencja. Notujemy kilka tysięcy sztuk sprzedaży na naszym portalu, a konwersje z widgetów rekomendacyjnych przewyższają 1 proc., a CTR już ponad 10 procent – dodaje.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.