Cztery kolejne marki w Vivo! Stalowa Wola

VIVO! Stalowa Wola

Grono najemców Vivo! Stalowa Wola powiększy się o cztery kolejne sklepy. Wśród nich znajdują się C&A, Vision Express, Mamo Kup Mi oraz By Mia Mia. Co więcej, w przypadku każdej z wymienionych marek, pojawienie się ze swoją ofertą w Stalowej Woli będzie absolutnym debiutem, gdyż do tej pory były one nieobecne w tym mieście.

Vivo! Stalowa Wola to centrum handlowe będące własnością austriackiego dewelopera i inwestora Immofinanz. Pierwszy etap inwestycji z łącznie ok. 21,5 tys. m kw. powierzchni pod wynajem został oficjalnie otwarty 5 listopada 2015 roku.

Nowe marki

– To, że dzięki Vivo! w Stalowej Woli pojawiają się marki do tej pory niespotykane w mieście, potwierdza, że nasz projekt to doskonałe miejsce do lokowania biznesu. Możliwość zaproponowana tak szerokiej i nowej oferty handlowej znacząco wpływa na odwiedzalność centrum, a to z kolei przekłada się na jeszcze większe zadowolenie samych najemców – mówi Piotr Fedorczak, Center Manager Vivo! Stalowa Wola.

– Mimo, że od otwarcia obiektu minęły dopiero nieco ponad cztery miesiące, już teraz możemy pokusić się o stwierdzenie, że Vivo! doskonale wpisuje się w zakupową mapę Stalowej Woli, stając się jej najjaśniejszym punktem – dodał Piotr Fedorczak.

C&A zajmie 1,2 tys. mkw.

Spośród wszystkich nowych marek, które pojawią się w stalowowolskim centrum handlowym, największą powierzchnię (prawie 1,2 tys. m kw.) wynajęła międzynarodowa sieć odzieżowa C&A.

Pozostałe debiutujące w mieście marki to sklep optyczny Vision Express, a także lokalna marka sklepów specjalistycznych dla niemowląt i dzieci w województwie podkarpackim Mamo Kup Mi oraz sklep odzieżowy z ofertą skierowaną dla kobiet – By Mia Mia.

Vivo! Stalowa Wola, to drugi (po Pile) projekt zrealizowany w tej koncepcji przez Immofinanz. Inwestycja w Stalowej Woli realizowana była wspólnie z partnerem Acteeum Group.

Immofinanz to firma z sektora nieruchomości komercyjnych, której działalność skupia się na obiektach handlowych oraz biurowych na ośmiu głównych europejskich rynkach, tj. w Austrii, Niemczech, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Rumunii, Polsce i Moskwie. Podstawa działalności firmy obejmuje zarządzanie nieruchomościami oraz część deweloperską. Firma posiada portfel o wartości około 6,2 mld euro, obejmujący ponad 390 nieruchomości.

Przypomnijmy, Immofinanz jest wystawcą wiosennej edycji Shopping Center Forum 2016.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY