Sklepy internetowe działające na platformie Sky-Shop uzyskały integrację z operatorem logistycznym Apaczka.

Dzięki temu sklepy mogą podnieść swoją konkurencyjność na rynku oraz zaoferować lepsze ceny i szerszy wachlarz form dostawy.

Integracja wbudowana

Integracja została wykonana bezpośrednio w oprogramowaniu Sky-Shop dzięki czemu osoby obsługujące sklep internetowy mogą nadawać paczki w łatwy sposób bezpośrednio z panelu administracyjnego swojego sklepu internetowego.

– Zdecydowaliśmy się na Apaczkę, bo właśnie o ten system najczęściej pytali nasi klienci – wskazuje w rozmowie z Evigo.pl Maciej Cebertowicz, Manager ds: sprzedaży i rozwoju produktu w platformie SkyShop – W planach mamy kolejne integracje z brokerami usług kurierskich.

Integracja oferuje kilka kluczowych funkcjonalności takich jak połączenie sklepu z serwisem Apaczka, możliwość wysyłania paczek za pomocą kurierów: DHL, UPS, DPD, Fedex, TNT, K-EX, generowanie etykiet i zamawianie kurierów bezpośrednio z panelu administracyjnego sklepu, przesyłki pobraniowe oraz dodatkowe usługi kurierskie oferowane przez wybranych kurierów. Po przygotowaniu etykiet i zamówieniu kuriera, osoba obsługująca sklep otrzymuje podsumowanie zlecenia wraz z wyszczególnionymi opłatami za każdą przesyłkę z osobna.

Broker szansą mniejszych

– Usługi brokerskie są skierowane przede wszystkim do mniejszych podmiotów, które przy niewielkim wolumenie zamówień nie byłyby w stanie uzyskać tak atrakcyjnych warunków jak większe firmy – podkreśla Maciej Cebertowicz.

Zwiększanie ilości dostępnych usług logistycznych jest kluczowym elementem aby sklepy internetowe mogły być konkurencyjne na rynku e-commerce. Klienci cenią sobie możliwość wybrania dogodnej dla nich formy wysyłki dostosowanej do ich potrzeb. Aby sklepy mogły sprostać dzisiejszym wymaganiom klientów muszą w swojej ofercie posiadać najpopularniejsze formy dostawy w najlepszych cenach.

Integracja z Apaczką dostępna jest na platformie Sky-Shop bezpłatnie w każdym dostępnym abonamencie sklepu.