Bytom rośnie w lutym

Spółka Bytom S.A., właściciel sieci sklepów z elegancką odzieżą męską, w lutym 2016 roku wypracowała łączne przychody ze sprzedaży (detaliczna i hurtowa) w kwocie 9,43 mln zł, co oznacza wzrost 25,6% w porównaniu do analogicznego okresu roku 2015. Firma rok wcześniej osiągnęła łączne przychody ze sprzedaży na poziomie 7,5 mln zł.

Przychody ze sprzedaży sieci detalicznej Bytom S.A. w lutym 2016 roku wyniosły 8,99 mln zł, a rok wcześniej 6,65 mln zł. Tym samym przychody wzrosły o 35,2% w porównaniu do lutego 2015 roku.

Natomiast marża detaliczna w tym okresie wyniosła 4,3 mln zł. Tym samy odnotowano wzrost o 35% w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego (rok wcześniej 3,19 mln zł).

Narastająca, od stycznia do końca lutego br. spółka Bytom S.A. osiągnęła łączne przychody ze sprzedaży na poziomie 20,87 mln zł, a to jest wzrost o 26,8% w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.

Firma Bytom rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku. Od 1995 roku spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Bytom w oparciu o wieloletnie doświadczenie połączone z nowoczesną technologią, specjalizuje się w tworzeniu i dystrybucji kolekcji formalnej i casualowej mody męskiej.

Spółka otwiera sklepy o średniej powierzchni 130 mkw. Na koniec 2015 roku powierzchnia sieci detalicznej wyniosła 10,3 tys. mkw. Bytom obecnie posiada 97 sklepów firmowych w całej Polsce, sieć ta dynamicznie się powiększa.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.