Silesia City Center poszerza ofertę marek luksusowych

Silesia City Center konsekwentnie rozwija ofertę marek luksusowych dostępnych w tym największym centrum handlowym na Śląsku.  Do grona najemców dołączył właśnie Hugo Boss. W marcu 2016 roku planowane jest natomiast otwarcie multibrandu Sono Idoni z włoskimi markami premium.

Trwająca modernizacja Silesia City Center stała się okazją do wprowadzenia do oferty galerii kilku marek luksusowych, dotąd nieobecnych na Śląsku.

Od października 2015 roku do grona najemców Silesii dołączyły m.in. Longchamp, Chiara, Bohoboco, Chantelle, Clinique, Guess by Marciano, Celebrity oraz Twin Set, umacniając tym samym najszerszą ofertę marek premium wśród galerii handlowych na Śląsku.

Teraz to grono najemców znów ulega poszerzeniu. Swój pierwszy salon firmowy na Śląsku otworzył  Hugo Boss.  Marka zdecydowała się na sklep o powierzchni 320 mkw., który ulokowano w sąsiedztwie m.in. Burberry, TruTrussardi, perfumerii Douglas i Deni Cler.

W połowie marca z kolei planowane jest otwarcie multibrandu Sono Idoni. Na jego ofertę złożą się wyłącznie włoskie marki premium. Tym samym w Silesii pojawią się ubrania takich marek jak: Dsquared2, Diesel, Gaudi, Pal Zileri, AT.P.CO, Emporio Armani, Versace, Peserico, Tomboloni i L.B.M. 1911. Salon świadczyć będzie także usługi: „made to measure”, czyli szycia na zamówienie garniturów i koszul, mobilnego stylisty oraz pogotowia biznesowego.

– Oferta premium Silesii nieustannie się rozwija. Sukces rynkowy galerii i jej pozycja przyciąga dziś gigantów zarówno rynku odzieżowego jak i kosmetycznego. Obecność marek luksusowych kusi także klientów, którzy oczekują od centrum handlowego nowoczesnej i zaskakującej oferty – mówi o zmianach Monika Pyszkowska, dyrektor Silesia City Center.

Silesia City Center to obecnie jedyna galeria handlowa na Śląsku posiadająca tak szeroką ofertę marek luksusowych. Ten segment oferty rozwijany jest konsekwentnie od rozbudowy galerii w 2011 roku. Ostatnie zmiany zachodzące na pasażu Silesii dały dodatkową okazję do wzmocnienia tego segmentu.

– Jeszcze do wiosny w Silesii trwać będzie proces modernizacji, w efekcie, którego ostatecznie relokowane lub odnowione zostanie ponad 100 salonów, przybędzie także ponad 40 nowych marek. Spora część tych prac już za nami, a nowe marki są efektem tych zmian – podsumowuje Monika Pyszkowska.

Przypomnijmy, Silesia City Center to największe centrum handlowe na Śląsku i w Zagłębiu oraz jedno z największych w Polsce. Na powierzchni 86 tys. mkw. znajduje się dziś ponad 300 sklepów i punktów usługowo-handlowych, w tym największa na Śląsku strefa food-court z ponad 30 restauracjami i kawiarniami, a także bogata strefa rozrywki z kinem i fitness clubem.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl