Rusza Galeria Glogovia

Na 17 marca 2016 roku zaplanowano otwarcie Galerii Glogovia w Głogowie. Inwestorem projektu jest Grupa Saller

– Galeria Glogovia to pierwszy w mieście nowoczesny obiekt handlowy. Do dyspozycji oddajemy 70 lokali usługowo – handlowych na parterze obiektu, oraz 12 lokali na piętrze, w strefie rozrywkowo-rekreacyjno-gastronomicznej. Wśród najemców znajdują się takie marki jak Orsay, Rossmann, CCC, Empik, 4F, Deichmann czy brandy z Grupy LPP – mówi dla redakcji Retailnet Jacek Zagrabski, pełnomocnik zarządu Grupy Saller.

W Galerii Glogovia znajdzie się wiele marek, które nie były do tej pory obecne na lokalnym rynku. Operatorem spożywczym jest Supermarket Piotr i Paweł.

Obiekt ma ponad 21 tys. mkw. powierzchni najmu. Na piętrze obiektu, w sąsiedztwie 5-cio salowego kina Cinema 3D oraz food courtu powstanie na powierzchni ponad 1,2 tys. mkw. największy w mieście klub fitness – Kiko Plus.

Galeria Glogovia będzie dla Grupy Saller w 2016 roku największym zrealizowanym projektem, który przyczyni się do dalszego rozwoju w Polsce. Dzięki Glogovii firma przekroczy barierę 200 tys. metrów kwadratowych w kraju oraz ponad 1 miliona 275 tys. metrów kwadratowych w Europie.

Przypomnijmy, Grupa Saller jest firmą rodzinną, która zarówno buduje jak i zarządza swoim portfolio nieruchomości komercyjnych. Glogovia jest obecnie największym, ale nie jedynym projektem firmy. Saller równolegle pracuje nad projektami rozbudowy swoich obiektów w Żorach, Tarnowskich Górach, Wałbrzychu, Brzegu, Sulechowie i Toruniu. Nie zapomnijmy również o planowanej rozbudowie Galerii Ostrovia, która ma nastąpić w 2017 roku. W planach jest też kilka nowych mniejszych i większych projektów, jak np. Oława, w której planowana jest budowa parku handlowego o powierzchni ok. 8 tys. mkw.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.