Pasaż Grunwaldzki z nową strefą restauracyjną

Nowoczesny wystrój, wygodniejsze kanapy, więcej stolików oraz nowe przestrzenie: relaksu i food&play – metamorfoza strefy restauracyjnej w Pasażu Grunwaldzkim dobiegła końca.

Strefa restauracyjna Pasażu Grunwaldzkiego, zlokalizowana na poziomie +2, to blisko 3,5 tys. mkw., na których znajduje się 14 punktów restauracyjnych – m.in. włoska La Grotta, Wook, Sphinx, jak również Pizza Hut Express, North Fish, McDonald’s czy Burger King. Nowością jest specjalna wyspa z kawiarnią Lodomania. Po zakończonych niedawno pracach remontowych, miejsce stało się bardziej nowoczesne i komfortowe.

– W strefie restauracyjnej podwoiliśmy liczbę miejsc siedzących – jest ich teraz ponad 800, dodaliśmy nowe meble i rośliny. Przy szklanym żaglu ustawiliśmy stoliki z lampkami, tworząc kameralną przestrzeń, w której można delektować się propozycjami z różnorodnej oferty kulinarnej, podziwiając jednocześnie niezwykły widok na plac Grunwaldzki – podsumowuje Maciej Sanetra, Dyrektor CHR Pasaż Grunwaldzki. To jednak nie wszystkie udogodnienia, jakie czekają na klientów.

Na poziomie drugim powstały dwie nowe strefy: relaksu – z wygodnymi sofami i możliwością naładowania urządzeń mobilnych oraz food&play – dla rodziców z dziećmi. Przestrzeń wyposażona jest dodatkowo w zabawki, puzzle, interaktywny monitor do gier oraz podgrzewacz do butelek. Na każdym piętrze (oprócz -1.) do dyspozycji klientów są komfortowe pokoje wyposażone w przewijak, kanapę i zabawki. Ze względów bezpieczeństwa każde pomieszczenie obsługuje videdomofon. Odnowione i unowocześnione zostały również wszystkie toalety, a na terenie całego centrum jest teraz więcej komfortowych i nowoczesnych sof. Zmiany na lepsze doczekał się również parking Pasażu. Nowe rozwiązania drogowe oraz wyróżniające się strefy postojowe z czytelnym oznakowaniem (w tym m.in. specjalne miejsca parkingowe dla motocykli) oraz doświetlone wejścia pozwalają szybko i łatwo dotrzeć do wybranego punktu w centrum.

pasaz-grunwaldzki1

Pasaż Grunwaldzki – to najwyżej oceniane w niezależnych rankingach wrocławskie centrum rozrywkowo-handlowe. Powstał w 2007 roku. Na 130 tys. mkw. powierzchni miejsce znalazło blisko 200 sklepów, punktów usługowych i restauracji oraz 11-salowe Multikino i supermarket.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl