Na przełomie kilku lat firma otwierała nowe restauracje w ramach sieci. Jeszcze w 2010 roku, w ramach systemu Pierwszy Multifood STP, posiadała trzy lokale własne i trzy franczyzowe. Pierwszy kwartał 2011 roku, przyniósł otwarcie kolejnych dwóch...

partner i-systems 5-10-15

Sklep internetowy to obecnie katalog i wizytówka całej firmy. Za wdrożenie nowego e-sklepu sieci detalicznej  5.10.15. odpowiada firma i-systems, partner Omnichannel Retailing Forum.

– Zbudowanie przez i-systems platformy w oparciu o nowoczesne standardy eCommerce jest wstępem do dalszej współpracy oraz początkiem pełnej realizacji strategii omnichannel, nad którą obecnie pracujemy – komentuje Sebastian Moleda, Dyrektor Operacyjny Komex.

– Dzisiejsze sklepy internetowe przestają być tylko punktami do składania zamówień na odległość. To katalogi i wizytówki całych firm. Komunikują kompletną ofertę całej sieci sprzedaży. Stają się pierwszym miejscem kontaktu z marką. Dlatego kluczowe jest dopasowanie strategii działań digitalowych do pozostałych działań całej organizacji. Celem jest oczywiście zwiększenie sprzedaży na wszystkich kanałach. Procesy się przenikają, dane przepływają, a to oznacza konieczność zbudowania stabilnego, skalowalnego rozwiązania odpowiadającego biznesowym potrzebom i dynamicznym zmianom na rynku” – dodaje Tomasz Sulejewski, eCommerce Manager w 5.10.15.

Nowy design, integracja logistyczna, system ERP i analityka

Wraz ze zmianą oprogramowania, sklep potrzebował także odświeżenia layoutu. Na podstawie „Esencji marki” (zbioru dobrych praktyk dotyczących identyfikacji wizualnej klienta), został przygotowany nowy design strony. W ramach prac została przygotowana również dedykowana integracja z operatorem logistycznym. Nowy system eCommerce 5.10.15. charakteryzuje się możliwością komunikacji z systemem ERP na podstawie cyklicznej wymiany informacji. System posiada także rozbudowaną funkcję analityki biznesowej. Moduł raportowania sprzedaży pozwala na dokładną analizę dotyczącą ilości lub wartości sprzedaży wszystkich lub tylko zakończonych zamówień w określonym horyzoncie czasu (doba, tydzień, miesiąc lub dowolny zakres dat).

– Wyzwania związane z nowym systemem dla marki 5.10.15., m.in.: sposoby radzenia sobie z peak’em sprzedażowym, stworzenie klonu awaryjnej infrastruktury serwerowej, czy rozwiązania związane z logistyką, zostaną zaprezentowane podczas Omnichannel Retailing Forum 2016 – mówi Marcin Rutkowski, PR & Marketing Manager w firmie i-systems.

III już edycja Omnichannel Retailing Forum odbędzie się 8 czerwca 2016 roku w Centrum Konferencyjnym na stadionie Legii Warszawa. Forum stanowi idealne miejsce spotkania osób odpowiedzialnych w sieciach handlowych za rozwój e-commerce i sprzedaży w modelu omnichannel z dostawcami nowoczesnych usług i technologii cyfrowych dla branży retail. W tegorocznej wiosennej edycji Forum weźmie udział około 300 osób. Największą grupę, tak jak zawsze, stanowić będą przedstawiciele zarządów sieci handlowych i usługowych działających na polskim rynku.

Firma i-systems tworzy dedykowane oprogramowanie eCommerce dla handlu i dystrybucji. Zajmuje się całościowo projektami, włączając rozwiązania omnichannel retailing, cloud hosting, czy systemy B2B. Wszystkie rozwiązania opiera na autorskim oprogramowaniu, które jest rozwijane przez ponad 65-cio osobowy zespół. Wśród klientów firmy znajdują się takie marki, jak 5.10.15., Bielenda, Big Star, Dalia, Hendi, Interoptyk, Mamissima, Mammut, Monnari, New Balance, NICI, Polskie Fabryki Porcelany „Ćmielów” i „Chodzież” S.A., R-GOL, RunColors czy Sugarfree. W ostatniej edycji rankingu Deloitte Technology Fast500, spółka znalazła się wśród najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie.