IMS – 14 proc. przychodu grupy z digital signage

Wzrost kosztów w I kwartale wynika z realizowanej strategii zakładającej zwiększanie zespołów sprzedażowych i IT, oraz zwiększonych wydatków marketingowych – łącznie w I kwartale 2016 o 335 tys. zł wyższych niż w I kwartale 2015.

Segment Digital Signage, odpowiada w tej chwili za 14 proc. przychodów grupy. Instalacje IMS funkcjonują między innymi w Blue City, Galerii Jurajskiej, Manufakturze, Galerii Kazimierz, Pasażu Grunwaldzkim oraz Silesia City Center.

Coraz więcej abonamentów

Od strony operacyjnej, IMS z sukcesem realizuje strategię polegającą na szybkim zwiększaniu liczby obsługiwanych lokalizacji abonamentowych. W I kwartale generowały one ponad połowę przychodów Grupy (dokładnie 51 proc.).

– Rozwój w zakresie lokalizacji abonamentowych jest podstawą naszej strategii. Umowy tego typu zapewniają nam stabilne i pewne przychody. Dlatego cieszy, że ten segment działalności rozwija się tak dobrze – zaznaczył wiceprezes Piotr Bielawski.

Rozwój aromarketingu

Na koniec I kwartału IMS obsługiwał w modelu abonamentowym już 10.692 lokalizacji, czyli o 19 proc. więcej niż przed rokiem. Liczba lokalizacji, w których spółka świadczy usługi audio i wideo wzrosła o 16 proc. do 8.663. Dynamicznie rozwijają się usługi aroma – liczba lokalizacji wzrosła tutaj o 32 proc. do 1.538.

– Chcemy maksymalnie wykorzystać korzystną sytuację rynkową i nasze kompetencje. Wzmacniamy organizację o wysokiej klasy specjalistów, będziemy także intensyfikować działania komunikacyjno – marketingowe. Dla nas to inwestycja niezbędna, żeby rosnąć jeszcze szybciej zarówno na rynku polskim, jak i europejskim – podsumowuje Piotr Bielawski.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl