Helios w CH-R Sukcesja

‚- Każda nasza inwestycja jest poprzedzona przygotowaniem analiz, które mają za zadanie m. in. określić potencjalną liczbę widzów danego obiektu, ale faktem jest, że dotychczasowa frekwencja kina Helios w Sukcesji przeskoczyła nasze wyliczenia – mówi Tomasz Jagiełło, prezes zarządu Helios

Helios to obecnie największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów – dysponuje 37 kinami z 206 ekranami i ponad 43 tys. foteli. Który obiekt według Pana zasługuje na specjalną uwagę?

Tomasz Jagiełło:  Każdemu kinu, które oddajemy do dyspozycji naszych widzów poświęcamy ogrom uwagi, jako że zgodnie z polityką naszej firmy Helios to światowy standard i jakość. Bezsprzecznie jednak w dość wyjątkowy sposób podeszliśmy do kina, na które czekaliśmy bardzo długo. Od lat bowiem wyczekiwaliśmy dnia, kiedy w naszym rodzinnym mieście, w Łodzi – bo tu powstał i ma swą siedzibę Helios – otworzymy multipleks. Bardzo chcieliśmy, aby Helios w „naszym” mieście był kinem, które zapada w pamięć i staje się miejscem, do którego się wraca. Oprócz tego, że kino jest naszym najnowocześniejszym obiektem w sieci – wyjątkowa jakość obrazu w rozdzielczości 4K oraz doskonały dźwięk Dolby Atmos – jego unikalny klimat tworzą liczne nawiązania do historii kinowej naszego miasta. Sale kinowe noszą nazwy najważniejszych i najbardziej popularnych niegdyś kin łódzkich, a  przy każdej z nich odnajdujemy fototapety ze zdjęciami obiektów sprzed wielu lat. To budzi ciepłe reakcje widzów i buduje niepowtarzalny nastrój. Przy tej okazji warto pochwalić się, że nasze łódzkie kino zostało zauważone na arenie międzynarodowej i otrzymało drugą nagrodę w kategorii „New Build Screen of The Year” (otwarcie 2015 roku). Nagroda jest przyznawana przez międzynarodowe stowarzyszenie ICTA (International Cinema Technology Association –  Międzynarodowe Stowarzyszenie Technologii Kinowej z siedzibą w Nowym Jorku, promujące postęp technologiczny branży filmowej i kinowej, skupiające wśród swych członków firmy przodujące w tej branży). Helios w Łodzi wyłoniono spośród dwunastu nominowanych przez stowarzyszenie kin. To ogromny sukces dla Heliosa, ale też dla Łodzi.

Czy mógłby Pan zdradzić zatem, jak ocenia Pan pierwsze półrocze funkcjonowania kina  w CH-R Sukcesja?

– Wyjątkowość kina spotkała się z ogromnym zainteresowaniem widzów. Każda nasza inwestycja jest poprzedzona przygotowaniem analiz, które mają za zadanie m. in. określić potencjalną liczbę widzów danego obiektu, ale faktem jest, że dotychczasowa frekwencja kina Helios w Sukcesji przeskoczyła nasze wyliczenia. Łódzki Helios cieszy się sympatią widzów i zdobywa swych stałych bywalców.

Sukcesja otworzyła się niepełnie skomercjalizowana, czy wpływa to na Państwa biznes?

– Nie wpływa. Kino jest destynacją samą w sobie. „Ogrody rozrywki” zlokalizowane na najwyższej kondygnacji Sukcesji stanowią w jakimś sensie odrębny byt galerii. Proszę też zauważyć, że od momentu otwarcia sytuacja bardzo się zmieniła, a ciągle napływają do nas optymistyczne wieści o otwarciach sklepów kolejnych marek. Wierzymy w ten projekt i widzimy, że pozytywne zmiany znajdują odzwierciedlenie w poziomie satysfakcji klientów. Otwarcia obiektów handlowych są bardzo często, jeśli nie zawsze, trudnym momentem dla najemców, bo zmiana przyzwyczajeń konsumentów to proces długotrwały, dlatego też warto uzbroić się w cierpliwość, postawić na dialog i wzajemne wsparcie.

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja powstało w pobliżu ścisłego centrum Łodzi. W jego sąsiedztwie znajdują się m.in.: Międzynarodowe Targi Łódzkie, kampus Politechniki Łódzkiej oraz dwa budowane osiedla mieszkaniowe. Obiekt oferuje ponad 128 tys. mkw. powierzchni użytkowej i około 45 tys. mkw. powierzchni najmu, na której znajduje się ok. 160 lokali: sklepów znanych polskich i zagranicznych marek, punktów usługowych, kawiarni, restauracji w strefie food court oraz część rozrywkowa m.in. z najnowocześniejszym w Łodzi 9-salowym kinem sieci Helios.

Inwestorem obiektu jest Fabryka Biznesu. Sp. z o.o., z siedzibą w Łodzi. Autorem projektu architektonicznego Sukcesji jest wrocławska pracownia Group-Arch. Za zarządzanie obiektem odpowiedzialna jest firma CBRE Sp. z o.o., a za wynajem powierzchni firmy: Colliers International, CBRE Sp. z o.o. oraz Fabryka Biznesu Sp. z o.o. Inwestycja została wpisana przez Urząd Marszałkowski w Łodzi na listę projektów kluczowych dla regionu.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.