Inditex wchodzi do Galerii Młociny

Grupa Inditex, która posiada ponad 7 tys. sklepów na pięciu kontynentach, wybrała Galerię Młociny realizowaną w Warszawie na lokalizację swoich nowych sklepów.

Marki Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho i Zara Home, które zajmą blisko 6,5 tys. mkw. powierzchni, będą kluczowym elementem oferty modowej centrum handlowego.

Galeria Młociny to nowoczesny kompleks handlowo-usługowo-rozrywkowy, który powstaje w Warszawie – na Bielanach, w bezpośrednim sąsiedztwie węzła komunikacyjnego Młociny ze stacją metra.

– Cieszymy się, że tak pożądane przez klientów marki: Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho i Zara Home, wybrały Galerię Młociny i doceniły jej mocne strony – świetną lokalizację i bogatą ofertę. Nasze centrum ma przyciągać różnorodnością i atrakcyjnością, a szczególną uwagę poświęcamy segmentowi mody. Lokalizacja i koncept Galerii Młociny to ogromny potencjał, a podpisanie umów najmu z Grupą Inditex pokazuje, że przedstawiciele największych sieci handlowych są tego samego zdania – mówi Michał Masztakowski, dyrektor ds. rozwoju i wynajmu Master Management Group.

Największą powierzchnię, ok. 2,6 tys. mkw., zajmie Zara, która jest najbardziej znaną marką Grupy Inditex, obecną w 88 krajach. Pod szyldem Bershka będzie działał sklep o powierzchni ok. 800 mkw., oferujący modę dla młodzieży. Stradivarius, marka ubrań dla kobiet, otworzy sklep o powierzchni ok. 760 mkw., Pull&Bear, marka dla fanów miejskich trendów będzie miała lokal o wielkości 750 mkw., marka Massimo Dutti, oferująca eleganckie i nowoczesne ubrania dla kobiet i mężczyzn, będzie miała sklep o powierzchni 600 mkw., a Oysho, która ma w ofercie bieliznę, homewear, stroje plażowe i sportowe, zajmie lokal o powierzchni ok. 400 mkw. Marka Zara Home oferująca artykuły dekoracji wnętrz, otworzy sklep o powierzchni ok. 570 mkw.

Galeria Młociny powstaje w bezpośrednim sąsiedztwie węzła komunikacyjnego Młociny ze stacją metra. Jest on głównym punktem przesiadkowym dla mieszkańców północnej części miasta oraz okolicznych miejscowości – codziennie korzysta z niego około 40 tys. osób z Bielan, Żoliborza, Bemowa, Łomianek i Białołęki. Węzeł Młociny to 22 linie autobusowe, cztery tramwajowe, stacja metra, przystanek Polskibus.com, bezpośrednie połączenie autobusowe z lotniskiem Warszawa/Modlin i parking P+R dla ponad 1 tys. samochodów. Galeria Młociny zostanie wybudowana na 5-hektarowej działce zlokalizowanej pomiędzy ulicą Zgrupowania AK „Kampinos” a Trasą Mostu Marii Skłodowskiej-Curie. W pobliżu centrum znajduje się też węzeł drogowy łączący centrum Warszawy, Łomianki i Chomiczówkę z Tarchominem oraz Białołęką. Północ Warszawy to także rejon, gdzie intensywnie rozwija się budownictwo mieszkaniowe, co oznacza, że grono potencjalnych klientów Galerii Młociny, szczególnie osób młodych, będzie się stale powiększało.

Dzięki atrakcyjnej lokalizacji i bogatej ofercie, Galeria Młociny będzie dogodnym i atrakcyjnym miejscem zakupów i spotkań dla wszystkich korzystających z węzła Młociny, którzy będą mogli załatwić wiele spraw po drodze do pracy lub domu oraz osób mieszkających w okolicy i wzdłuż pierwszej linii metra.

Na planowanych 220 tys. mkw. powierzchni całkowitej (około 70 tys. mkw. powierzchni najmu) klienci znajdą znane marki (łącznie około 220 lokali), 9-ekranowe kino Cinema 3D, Calypso Fitness Club, kilkanaście restauracji i kawiarni oraz pierwsze w tej części miasta Delikatesy Alma. Kierowcy będą mogli skorzystać z ponad 2 tys. miejsc parkingowych.

Galerię Młociny wyróżnia także projekt architektoniczny, który powstał w dwóch renomowanych pracowniach architektonicznych – Autorskiej Pracowni Architektury Kuryłowicz & Associates oraz Chapman Taylor. Będzie to jeden z najatrakcyjniejszych wizualnie punktów północnej Warszawy. Projekt Galerii Młociny jest także zgodny z zasadami zrównoważonego rozwoju, co potwierdza certyfikat BREEAM. Dwupiętrowy kompleks z czterema kondygnacjami handlowo-usługowymi został zaprojektowany tak, aby korzystać z walorów lokalizacji, w której będzie wybudowany. Dlatego w ramach inwestycji powstanie ogólnodostępna przestrzeń rekreacyjna z widokiem na Las Młociński. Latem będzie to strefa relaksu z ogródkami restauracyjnymi i infrastrukturą zachęcającą do uprawiania sportu (boiska, ścieżki do biegania), a zimą miejsce na pierwsze w Warszawie lodowisko na dachu.

Master Management Group (MMG) jest inwestorem, deweloperem, agentem wynajmującym oraz zarządcą nieruchomości handlowych i biurowych zlokalizowanych w całej Polsce. Firma posiada wieloletnie doświadczenie na rynku (w tym roku obchodzi dziesięciolecie działalności) oraz zespół ekspertów, którzy pracowali dla międzynarodowych firm deweloperskich, doradczych oraz zarządzających nieruchomościami, a także funduszy inwestycyjnych. Dzięki temu MMG samodzielnie realizuje projekty oraz współpracuje z czołowymi deweloperami i inwestorami.

Firma jest partnerem na polskim rynku dla największych światowych funduszy oraz innych instytucji inwestujących w nieruchomości, takich jak: Blackstone, Marcol Group, Europa Capital czy CPI. Na zlecenie tych podmiotów, MMG zajmuje się wyszukiwaniem atrakcyjnych możliwości inwestycyjnych na lokalnym rynku nieruchomości handlowych. Oferuje też stałe wsparcie w zakresie zarządzania aktywami oraz nieruchomościami po ich zakupie aż do momentu sprzedaży.

Obecnie MMG zarządza ponad 75 tys. mkw. powierzchni handlowej, w tym: Bramą Mazur w Ełku, Galerią Niwa w Oświęcimiu, Galerią Orkana w Lublinie oraz Galerią Sandomierz. Dodatkowo firma odpowiada za wynajem powierzchni w wielofunkcyjnym kompleksie handlowo-biurowym, który powstanie przy ul. Piotrkowskiej 155 w nowym Centrum Przesiadkowym w centralnej części Łodzi. Zarządza także należącym do CPI portfelem nieruchomości biurowych w Polsce (m.in. Central Tower i Prosta 69). Najnowszy projekt MMG to Galeria Młociny.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl