isystems-FASHION-HOUSE-outlet
isystems-FASHION-HOUSE-outlet

Spółka i-systems stworzyła autorski system e-commerce na potrzeby Fashion House Group, wiodącego gracza na europejskim rynku centrów typu outlet. Zaproponowane rozwiązanie zostało wdrożone w ramach Fashion House Online Shopping, pierwszego internetowego outletu w Rosji. I-systems jest partnerem obu tegorocznych edycji Omnichannel Retailing Forum.

W ramach współpracy między firmami powstało dedykowane oprogramowanie, które uwzględnia specyfikę centrów outletowych i przyjętego modelu biznesowego – wyprzedaży typu flash sales. W trakcie wdrożenia, pod uwagę wzięto również elementy charakterystyczne dla rynku rosyjskiego, w tym te obejmujące logistykę, fakturowanie czy zaawansowane zarządzanie produktami.

– Stworzenie sklepu internetowego dla centrum outletowego to jeden z najbardziej innowacyjnych projektów w połączeniu tradycyjnego handlu ze sprzedażą w sieci. To także niewątpliwe wsparcie obiektów tego typu poprzez technologię dla swoich najemców oraz wsparcie w zakresie analityki sprzedaży z różnych źródeł – twierdzi Marcin Rutkowski, PR & Marketing Manager i-systems.

OUTLETOWY SKLEP INTERNETOWY

Fashion House Online Shopping (shop.fashionhouseoutlet.com) jest dostępny dla ponad 40 milionów konsumentów w środkowej i zachodniej części Rosji. E-sklep oferuje ograniczone czasowo wyprzedaże ubrań popularnych marek, w cenach o 30-90 proc. niższych niż pierwotnie i jest pierwszym internetowym outletem w tej części świata.

isystems-FASHION-HOUSE-RWD

Fashion House Online Shopping zapewnia najemcom pełną obsługę procesu sprzedaży, w tym przyjmowanie zamówień, zarządzanie relacjami z klientem, marketing czy logistykę.

– Postawiliśmy na i-systems ze względu na dwa podstawowe elementy: doświadczenie spółki w tworzeniu rozwiązań e-commerce oraz elastyczność w podejściu do projektowania rozwiązania dla Fashion House Online Shopping. Dzięki wytężonej pracy połączonego zespołu specjalistów udało nam się w rekordowo krótkim czasie stworzyć jedyną w swoim rodzaju platformę e-commerce, która z punktu widzenia naszych najemców jest kompletnym rozwiązaniem – przekonuje Piotr Kreft, Head of e-commerce w Fashion House Group.

Fashion House Group wybudowała i obecnie zarządza 5 centrami outletowymi Fashion House Outlet Centre w Polsce, Rumunii i Rosji o całkowitej powierzchni najmu wynoszącej prawie 100 000 mkw. oraz internetową platformą Fashion House Online Shopping w Rosji.

Firma i-systems tworzy dedykowane oprogramowanie eCommerce dla handlu i dystrybucji. Zajmuje się całościowo projektami, włączając rozwiązania omnichannel retailing, cloud hosting, czy systemy B2B. Wszystkie rozwiązania opiera na autorskim oprogramowaniu, które jest rozwijane przez ponad 70-osobowy zespół. Wśród klientów firmy znajdują się takie marki, jak 5.10.15., Bielenda, Big Star, Dalia, Hendi, Interoptyk, Monnari, New Balance, NICI, Polskie Fabryki Porcelany „Ćmielów” i „Chodzież” S.A., R-GOL, RunColors czy Sugarfree. W ostatniej edycji rankingu Deloitte Technology Fast 500 spółka znalazła się wśród najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie.