Calypso Fitness nie omija mniejszych miast

W 2016 roku spółka Calypso Fitness S.A. planuje otwarcie kilkunastu klubów w Polsce. 6 już zostało otwartych.

Od początku roku spółka Calypso Fitness uruchomiła 6 klubów w nowych lokalizacjach: dwa Calypso Fitness w Gdańsku, jeden w Ełku oraz trzy działające pod marką Fitness Academy – dwa we Wrocławiu oraz jeden w Legnicy. Do końca roku spółka planuje uruchomić kolejnych 5-7 klubów.

– Obecnie nasz rozwój koncentruje się zarówno na dużych aglomeracjach, jak i mniejszych miastach, takich jak Suwałki, Ełk, Legnica. Pojawiamy się głównie galeriach handlowych, gdzie natężenie ruchu jest największe, ale nie zamykamy się również na projekty zlokalizowane na kluczowych ulicach handlowych, czy dużych osiedlach – mówi Retailnet.pl Mikołaj Nawacki, prezes Calypso Fitness S.A.

Spółka prowadzi także franczyzowy model współpracy. Obecnie pod logo Calypso Fitness działają dwa takie kluby: w Piotrkowie Trybunalskim i Elblągu.

Stały rozwój sieci nie oznacza zaniedbania istniejących już klubów. Zmiana trendów w branży fitness powoduje, że co roku około 20% obiektów Calypso Fitness zostaje powiększonych i rozbudowanych o nowe funkcje, np. korty do squasha, strefy funkcjonalne czy przestrzeń do cross-trainingu.

– Mamy też kilka nowych, ciekawych konceptów, jak np. niedawno otwarty fitness dla dzieci przy klubie Calypso Fitness w Białystoku. Łączy on w sobie funkcje klubiki sportowego z miejscem, gdzie rodzice mogą pozostawić swoje pociechy podczas treningu w naszych obiektach. Podobne koncepcje zamierzamy wprowadzić w innych miastach Polski – mówi Mikołaj Nawacki.

Calypso Fitness S.A. to największa sieć klubów fitness w Polsce. Spółka zarządza 3 markami: Calypso Fitness, Fitness Academy i Egurrola Fitness Club.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl