Salon 4F powiększa się w Europie Centralnej

24 czerwca w Europie Centralnej w Gliwicach nastąpiło reotwarcie salonu sportowego marki 4F, który przywitał klientów podwojoną powierzchnią i jeszcze bogatszą ofertą.

4F to wiodąca na polskim rynku marka produkująca odzież sportową, dedykowaną fanom aktywnego spędzania czasu wolnego. Nowy salon, o łącznej powierzchni ponad 250 metrów kwadratowych, znajduje się na terenie pasażu, w sąsiedztwie sklepów Triumph i Clooud.

– Na decyzję o powiększeniu metrażu miało wpływ kilka czynników – mówi Malgorzata Gabryś Head of Expansion & Investment spółki OTCF, właściciela marki 4F.

– Główny stanowi rosnący obrót oraz chęć poszerzenia dostępnego asortymentu, ponieważ obserwujemy zwiększony popyt na odzież i akcesoria sportowe. Otworzyliśmy nasz sklep w nowej aranżacji wizualnej, co, mamy nadzieję, również wpłynie na komfort zakupowy klientów. Europa Centralna jest dla nas dobrym miejscem do rozwoju, bo to jeden z największych parków handlowych w Polsce, na dodatek ze świetną lokalizacją – dodaje.

Europa Centralna składa się z parku handlowego, mieszczącego wielkopowierzchniowe sklepy oraz galerii oferującej szeroki asortyment towarów i usług. Jest to jeden z największych obiektów komercyjnych w Polsce i Europie. Oferta centrum obejmuje szeroki wachlarz najemców, w tym Tesco Extra, Sports Direct, Jula, Bershka, Smyk Megastore, H&M, Mc Donalds oraz 2,3 tys. bezpłatnych miejsc parkingowych.

Agentem Centrum Handlowego ds. wynajmu powierzchni handlowych jest Apsys Polska.

Centrum Handlowe Europa Centralna o powierzchni handlowej 67 tys. metrów kwadratowych jest jednym z największych tego typu obiektów komercyjnych w Polsce. Położenie obiektu, przy jednym z największych węzłów autostradowych w Polsce (Gliwice-Sośnica), gdzie łączą się autostrady A1 i A4 i droga krajowa nr 44 oraz na obszarze gęsto zaludnionego Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, gwarantuje klientom z różnych stron Aglomeracji Śląskiej szybki dojazd do Centrum.

Wśród najemców są takie firmy jak: Saturn, Castorama, Tesco Extra, Jula, Sports Direct, Jysk, RTV Euro AGD, New Yorker, Reserved, H&M, Cubus, Lindex, CCC, Coccodrillo, Bershka, Solar, Clooud, Apart, TUI, Home and You, Super-Pharm, Deichmann, City Sport, Martes Sport, Mohito, Promod, Cortland Apple Premium Reseller, Stradivarius, Rossmann, TAKKO Fashion, Douglas, ING Bank Śląski, Lavard, Dobrodzień i Kalwaria, AMT Studio, Komfort, Mc Donald’s, New York Hot Dogs, Esotiq, a dla najmłodszych – Smyk Megastore i Kinderplaneta.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.