Szwedzka marka odzieżowa w Galerii Młociny

H&M to kolejna marka modowa, która wybrała Galerię Młociny, nowoczesny kompleks handlowo-usługowo-rozrywkowy, który powstaje na warszawskich Bielanach, w bezpośrednim sąsiedztwie węzła komunikacyjnego Młociny ze stacją metra. Szwedzka marka zajmie lokal o powierzchni niemal 3 tys. mkw.

– Pozyskiwanie światowych marek modowych jest jednym z priorytetów tworzenia atrakcyjnej oferty Galerii Młociny. Aktywnie rozwijamy tenant mix obiektu i zaskakujemy nowymi markami. Chcemy stać się ulubionym miejscem zakupów modowych dla mieszkańców północnej części Warszawy i okolic. Dlatego cieszymy się, że możemy ogłosić podpisanie umowy najmu z marką H&M. Zależy nam, aby oferta fashion naszego centrum była różnorodna, dlatego prowadzimy negocjacje z kolejnymi czołowymi przedstawicielami tego sektora – mówi Michał Masztakowski, dyrektor ds. rozwoju i wynajmu Master Management Group.

Wśród największych najemców Galerii Młociny, którzy zajęli lokale o powierzchni większej niż 1 tys. mkw., znaleźli się: CINEMA3D (ponad  4 tys. mkw.), Calypso Fitness Club (ponad 2 tys. mkw.), Delikatesy Alma (około 2 tys. mkw.) oraz RTV EURO AGD (ponad 1 tys. mkw.).

Galeria Młociny powstaje w bezpośrednim sąsiedztwie węzła komunikacyjnego Młociny ze stacją metra. Jest on głównym punktem przesiadkowym dla mieszkańców północnej części miasta oraz okolicznych miejscowości – codziennie korzysta z niego około 40 tys. osób z Bielan, Żoliborza, Bemowa, Łomianek i Białołęki. Węzeł Młociny to 22 linie autobusowe, cztery tramwajowe, stacja metra, przystanek Polskibus.com, bezpośrednie połączenie autobusowe z lotniskiem Warszawa/Modlin i parking P+R dla ponad 1 tys. samochodów. Galeria Młociny zostanie wybudowana na 5-hektarowej działce zlokalizowanej pomiędzy ulicą Zgrupowania AK „Kampinos” a Trasą Mostu Marii Skłodowskiej-Curie. W pobliżu centrum znajduje się też węzeł drogowy łączący centrum Warszawy, Łomianki i Chomiczówkę z Tarchominem oraz Białołęką. Północ Warszawy to także rejon, gdzie intensywnie rozwija się budownictwo mieszkaniowe, co oznacza, że grono potencjalnych klientów Galerii Młociny, szczególnie osób młodych, będzie się stale powiększało.

Dogodne i atrakcyjne miejsce zakupów oraz relaksu

Dzięki tak atrakcyjnej lokalizacji i bogatej ofercie, Galeria Młociny będzie dogodnym i atrakcyjnym miejscem zakupów i spotkań dla wszystkich korzystających z węzła Młociny, którzy będą mogli załatwić wiele spraw po drodze do pracy lub domu oraz osób mieszkających w okolicy i wzdłuż pierwszej linii metra. Na planowanych 220 tys. mkw. powierzchni całkowitej (około 70 tys. mkw. powierzchni najmu) klienci znajdą znane marki (łącznie około 220 lokali), 9-ekranowe kino CINEMA3D, Calypso Fitness Club, kilkanaście restauracji i kawiarni oraz pierwsze w tej części miasta Delikatesy Alma. Najemcy modowi, którzy do tej pory podpisali umowy najmu w Galerii Młociny to między innymi marki Grupy Inditex: Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius i Oysho oraz Zara Home oferująca artykuły dekoracji wnętrz. W kompleksie będzie też sklep niemieckiej marki Van Graaf. Kierowcy będą mogli skorzystać z ponad 2 tys. miejsc parkingowych.

Wyjątkowy projekt

Galerię Młociny wyróżnia także wyjątkowy projekt architektoniczny. Będzie to jeden z najatrakcyjniejszych wizualnie punktów północnej Warszawy. Projekt Galerii Młociny jest także zgodny z zasadami zrównoważonego rozwoju, co potwierdza certyfikat BREEAM. Dwupiętrowy kompleks z czterema kondygnacjami handlowo-usługowymi został zaprojektowany tak, aby korzystać z walorów lokalizacji, w której będzie wybudowany. Dlatego w ramach inwestycji powstanie ogólnodostępna przestrzeń rekreacyjna z widokiem na Las Młociński. Latem będzie to strefa relaksu z ogródkami restauracyjnymi i infrastrukturą zachęcającą do uprawiania sportu (boiska, ścieżki do biegania), a zimą miejsce na pierwsze w Warszawie lodowisko na dachu.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.