Ryłko wchodzi do Europy Centralnej

Do grona najemców Centrum Handlowego Europa Centralna w Gliwicach od sierpnia 2016 roku dołączy salon obuwniczy Ryłko. Zajmie lokal o powierzchni niemal 100 metrów kwadratowych

– Ryłko doskonale uzupełni ofertą sklepów z segmentu obuwniczo-galanteryjnego – mówi Katarzyna Lenartowicz, p.o. dyrektora Centrum Handlowego Europa Centralna.

Do tej pory ofertę obuwniczą tworzyły takie marki CCC, Deichmann, New Ballance, Kari, Priority Room, Badura, Gino Rossi czy Wojas – w sąsiedztwie którego zostanie otwarty nowy salon.

– Wybór Europy Centralnej to kolejny krok w naszej ekspansji – mówi Konrad Grabski, Manager ds. Inwestycji i Rozwoju w Ryłko. – Dogodna lokalizacja parku handlowego, wyróżniające się projekty marketingowe, atrakcyjna pod względem demograficznym i ekonomicznym strefa zasięgu  – to tylko kilka z czynników, jakie zdecydowały o nawiązaniu przez nas współpracy – dodaje.

Europa Centralna składa się z parku handlowego z wielkopowierzchniowymi sklepami oraz galerii oferującej szeroki asortyment towarów i usług. Obiekt ma 67 tys. mkw. powierzchni handlowej. Jest to jeden z największych obiektów komercyjnych w Polsce i Europie. Oferta centrum obejmuje szeroki wachlarz najemców, w tym Tesco Extra, Sports Direct, Jula, Bershka, Smyk Megastore, H&M, Mc Donalds oraz 2.300 bezpłatnych miejsc parkingowych. Agentem Centrum Handlowego ds. wynajmu powierzchni handlowych jest Apsys Polska. Obiekt zostanie zaprezentowany podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2016.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.