HubStyle przyspiesza. Czterokrotny wzrost w czerwcu, 93 proc. w skali roku

Przychody Grupy HubStyle, właściciela popularnych marek odzieżowych, w czerwcu w segmencie sprzedaży odzieży wyniosły 1 311 tys. zł – oznacza to prawie czterokrotny wzrost w ujęciu rok do roku.

W czerwcu przychody ze sprzedaży w segmencie modowym HubStyle SA, do którego zalicza się m.in. Sugarfree Sp. z o.o. oraz New Fashion Brand Sp. z o.o., wyniosły 1 311 tys. zł, co oznacza wzrost o około 270 proc., w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku, oraz 23 proc. względem maja 2016 r.

Sugarfree lokomotywą rozwoju

– Osiągnięty poziom sprzedaży pokazuje, że realizujemy przyjętą strategię. Cieszy nas, że sprzedaż w czerwcu odbywała się na wysokiej marży, co pokazuje atrakcyjność naszych produktów.” powiedziała Monika Englicht, Prezes Zarządu HubStyle SA. – Największy udział we wzroście ma nasza najbardziej dojrzała marka, czyli Sugarfree, ale również nasze nowe koncepty poprawiają swoje wyniki – dodała.

Istotny wzrost sprzedaży to zasługa dobrej dynamiki sprzedaży odzieży przez sklepy internetowe, a także rozpoczęcie autorskich projektów z blogerkami.

Spółka podała również dane dotyczące przychodów wygenerowanych w segmencie e-commerce, do którego zaliczana jest spółka Nokaut.pl – nowoczesny dostawca kontentu ecommerce’owego. W czerwcu wyniosły one 656 tys. zł i były praktycznie na tym samym poziomie, co rok wcześniej. Wyniki zaprezentowane przez Nokaut świadczą o stabilnych perspektywach Spółki na najbliższe kwartały.

Przychody wyższe o 93 proc.

Wstępne skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży osiągnięte w czerwcu 2016 roku przez Grupę Kapitałową HubStyle wyniosły około 1 966 tys. zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w czerwcu 2015 roku o około 93 procent.

Obecnie portfolio Grupy jest kompletne i tworzy je pięć brandów. Spółka Sugarfree Sp. z o.o. oferuje damskie sukienki na każdą okazję – to najbardziej rozwinięty koncept modowy HubStyle z silną pozycją na rynku. Cztery kolejne marki rozwijane są w ramach inkubatora modowego New Fashion Brand: Cardio Bunny to kobiece ubrania sportowe, Emente – marka premium oferująca unikatowy asortyment damskiej odzieży, Kragelman – pierwsza marka w portfolio HubStyle skierowana do nowoczesnych mężczyzn oraz Freakylicks skupiająca się na modzie ulicznej.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl