Factory rośnie w siłę

Należące do Grupy Neinver centra outlet Factory zanotowały intensywne wzrosty sprzedaży i odwiedzalności w pierwszej połowie 2016 roku.

W tym czasie na zakupy wybrało się prawie milion klientów więcej w porównaniu do analogicznego okresu w poprzednim roku. Robili również większe zakupy niż dotychczas.

– Bardzo pozytywnym sygnałem jest zdecydowanie większa dynamika wzrostu sprzedaży we wszystkich miastach. A to oznacza, że oferta poszczególnych marek dostępnych w Factory i dobrze skalkulowane ceny z powodzeniem wpisały się w oczekiwania klientów – mówi Magdalena Chachulska, asset management director, Neinver.

Pięć centrów Factory w pierwszym półroczu 2016 roku odwiedziło łącznie ponad 12 proc. klientów więcej niż rok wcześniej. Największy udział w tym wyniku ma rozbudowane we wrześniu warszawskie Factory Ursus. Na dodatkowych ponad 6 tys. mkw. otwarto 30 nowych butików, co zaowocowało wzrostem odwiedzalności o prawie 30 proc.  Drugi warszawski outlet – Factory Annopol, odwiedziło 20 proc. więcej klientów. Dużym powodzeniem cieszyły się również centra w Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu. Łączny wzrost sprzedaży we wszystkich miastach, gdzie obecne są Factory wyniósł 17 proc.

– Rozpoznawalność marki Factory na wszystkich lokalnych rynkach w Polsce, a więc Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie, sięga 97 proc. –  mówi Monika Olejnik-Okuniewska, regional marketing director Northern Europe, Neinver. – Outlety Factory stawiają na produkty znanych i lubianych firm w atrakcyjnych cenach, obniżonych stale od 30 proc. do 70 proc. Nasi klienci chcą jasnego komunikatu o przygotowanej ofercie, komfortu robienia zakupów, dobrego asortymentu towarów oraz atrakcyjnych cen. I to dostają w Factory – dodaje.

W pierwszym półroczu 2016 roku w centrach outletowych Factory swoje sklepy otworzyły nowe marki, m.in. New Balance, Marc O’Polo, Coccodrillo, Gino Rossi czy Aldo. Wiosenna oferta Factory promowana była przez nową platformę komunikacji – Factory Kocha Miejski Styl, która spotkała się z dużym zainteresowaniem obecnych i nowych klientów.

Nie zabrakło też niestandardowych akcji promocyjnych, jak Factory Fashion Capsule ze stylistami na pokładzie, którzy zadbali o nowoczesny styl Polek i Polaków, posiłkując się kolekcjami dostępnymi właśnie w Factory. Do współpracy włączyli się też popularni blogerzy modowi. Uruchomiono również odświeżoną  stronę internetową Factory.

Facebook
LinkedIn
NAJNOWSZE INFORMACJE
REKLAMA
PARTNERZY PORTALU
SCF DATABASE
Scroll to Top