NewBalance

NewBalance

New Balance Polska działa na rynku krajowym od 20 lat, stale rozszerzając i unowocześniając pola swojej działalności. Firma rozwija się zarówno w zakresie sprzedaży online, uruchamiając nowe moduły i integracje w pełni mobilnym sklepie internetowym, jak i offline, otwierając kolejne stacjonarne salony sprzedaży.

Jeszcze kilka lat temu polski przedstawiciel marki New Balance posiadał około dziesięciu sklepów stacjonarnych. Pod koniec tego roku firma planuje prowadzić sprzedaż aż w czterdziestu punktach sprzedaży. Marka rozwija sieć sklepów Street Style. Na dzień dzisiejszy posiada dwa sklepy zlokalizowane w Rzeszowie, jeden w Jarosławiu oraz jeden w Stalowej Woli. W najbliższym czasie uruchomione zostaną kolejne sklepy, z których korzystać będą mogli mieszkańcy Podkarpacia. Marka wdrożyła niedawno także sklep StreetStyle24.pl.

Nowe sklepy multibrandowe posiadać będą szeroką ofertę produktową, łączącą usługi offline z online. W każdym sklepie znajdą się dwudziestosiedmiocalowe telewizory z dotykowym ekranem, dzięki którym klienci będą mogli zamówić wybrane obuwie z dostawą do domu lub odbiorem osobistym w dowolnym sklepie stacjonarnym. New Balance Polska został ostatnio także laureatem nagrody New Balance Global Awards. Wręczenie wyróżnienia odbyło się w Atlancie, podczas międzynarodowego spotkania wszystkich przedstawicieli marki New Balance. Polska firma doceniona została w kategorii “najlepszy dystrybutor na świecie”.

– Jest to dla nas ogromne wyróżnienie, szczególnie że w tym roku przypada rocznica studziesięsiolecia istnienia marki New Balance – stwierdza Arkadiusz Kotula z nbsklep.pl

Kierunkiem firmy jest rozwój działań omnichannel, które mają na celu powiększenie grona nowych sympatyków marki, a także pozwolą odbiorcom obuwia sportowego sprawnie przełączać się między różnymi kanałami sprzedaży.

Marka niedawno odświeżyła swój sklep internetowy. Nowoczesna, w pełni mobilna strona, przejrzysta i czytelna prezentacja oferty, szereg usprawnień w wyszukiwaniu produktów i niebanalna karta produktu. To w skrócie efekt wdrożenia nowego sklepu internetowego przez i-systems dla marki New Balance w Polsce.

Zgodnie z globalnym zamysłem marki New Balance zarówno salony stacjonarne jak i sklepy internetowe charakteryzuje podobna identyfikacja wizualna. Jednym z kluczowych zadań było więc stworzenie layoutu, który pod względem grafiki byłby zgodny z key visualem marki. Nowy sklep internetowy marki New Balance w Polsce został stworzony w responsive web design. Pozwala to na poprawne wyświetlanie się strony sklepu na każdym dostępnym urządzeniu, a tym samym zwiększa liczbę potencjalnych klientów.

Buty New Balance wyróżnia innowacyjna technologia, dlatego ważne było by informacje o zastosowanych rozwiązaniach pojawiły się na karcie produktu. Mogą one zostać przedstawione na 3 sposoby: w formie opisu, filmu bądź infografiki. Natomiast zdjęcia przedstawiające produkt dostępne są w formacie panoramicznym.