Kolejni najemcy w Pasażu Grunwaldzkim

Po metamorfozie wnętrz i usprawnieniu komunikacji na parkingu Pasaż Grunwaldzki przygotował kolejne zmiany. W centrum pojawiły się nowe marki, a część obecnych sklepów zmieniła lokalizacje i wystrój salonów.

Wśród marek, które w ostatnim czasie dołączyły do wrocławskiego centrum jest m.in. Carto Store, sklep papierniczy z bogatą ofertą artykułów biurowo-szkolnych. Wywodząca się z Włoch firma rozpoczęła działalność na polskim rynku od Wrocławia. Salon w Pasażu Grunwaldzkim to druga lokalizacja tej marki. Sklep o powierzchni 320 mkw. znajduje się na poziomie „1”.

Nowością jest także marka Qui Sales Center. Salon z odzieżą, obuwiem i dodatkami dla kobiet powstał na poziomie „1” (137 mkw.).

Zwiększyła się także liczba lokali usługowych za sprawą salonu optycznego SunLoox. Sieć oferuje wysokiej jakości szkła korekcyjne, doradztwo specjalistów i szeroki wybór okularów słonecznych oraz opraw, takich marek jak m.in.: Furla, Givenchy, Guess, Tom Ford, Tommy Hilfiger, Dior czy Carolina Herrera. Punkt o powierzchni 160 m.kw. zlokalizowany jest na poziomie „-1”. Na tym samym piętrze powstała także nowa Cukiernia-Piekarnia Nugat.  

Część marek obecnych w Pasażu Grunwaldzkim zmieniła swoje lokalizacje i wystrój, jak np.: sklep komputerowy x-kom (poziom „2”), Gino Rossi i Mohito (poziom „1”), Bytom (poziom „0)” czy Conhpol (poziom „1”) – salon z obuwiem polskiego producenta.

Kompleksową ofertę centrum tworzy blisko 200 punktów handlowych, usługowych oraz restauracyjnych. W centrum znajduje się 11-salowe Multikino, nowoczesny klub sportowy oraz strefa food court z licznymi restauracjami, kawiarniami oraz niezwykłym widokiem na miasto.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl