Grodova zyskuje nową markę

Najemcą galerii, która powstaje w centrum Grodziska Mazowieckiego, będzie American Broast.

Restauracja sieci American Broast o powierzchni 109 mkw. znajdzie się na parterze galerii, niedaleko głównego wejścia.

Obok nowego najemcy swoje  salony w Galerii Grodovej otworzą m.in.: Cosmedica, Rossmann, RTV Euro AGD, Stokrotka, Martes Sport.

– Galeria Grodova, z uwagi na centralną lokalizację, to doskonałe miejsce zarówno na  zakupy modowe, produktów codziennego użytku, jak i oferty sprofilowanej – elektronika czy sport i hobby. Bardzo dobrym uzupełnieniem tej oferty będzie gastronomia – mówi Dorota Beltrani, dyrektor ds. komercjalizacji w Grupie Napollo.

Centrum handlowe Galeria Grodova ma powierzchnię całkowitą 9 tys. mkw. Powierzchnia najmu to 5,1 tys. mkw. Na dwóch kondygnacjach znajdzie się ok. 25 sklepów i punktów.

Grupa Napollo będzie wystawcą na jesiennych targach Shopping Center Forum 2016, które odbędą się w dniach od 21 do 22 września. Na stoisku 1.6 zaprezentuje portfolio swoich obiektów.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.