KiK podbije kolejne miasta Polski

Sklep sieci KiK

KiK , sieć sklepów z odzieżą i artykułami gospodarstwa domowego, w pierwszym półroczu 2016 roku otworzył ponad 20 sklepów. W planach są kolejne otwarcia. Najemca będzie wystawcą jesiennej edycji SCF 2016

Pierwsza połowa 2016 roku była bardzo sprzyjająca dla firmy KiK. Firma otworzyła ponad 20 nowych sklepów na terenie całej Polski. – Cieszymy się z tego, co osiągnęliśmy, jednak skupiamy się przede wszystkim na przyszłości. Możemy już głośno powiedzieć, że najbliższe miesiące będą upływały pod znakiem kolejnych otwarć – mówi dla Retailnet Mariusz Kulik, dyrektor generalny sklepów KiK.

Format sklepów KiK

Firma KiK jest jednym z wiodących producentów odzieży i artykułów gospodarstwa domowego. Oferta brandowa to połączenie jakości wykonania i nowoczesności. Bardzo dobrze wpisuje się ona w potrzeby osób, które cenią sobie modne produkty w przystępnej cenie. Od początku istnienia marki taki był zamysł – tworzenie sklepów z niedrogimi produktami, samoobsługowych, w atrakcyjnych lokalizacjach, ale przede wszystkim przestronnych, o powierzchni umożliwiającej zrobienie rodzinnych zakupów. Do tej pory udawało się to z powodzeniem.

– Do naszego sukcesu przyczyniają się na pewno klienci, dlatego chcemy być z nimi w ciągłym kontakcie. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom fanów naszej marki i poprzez media społecznościowe zapewniamy dostępność do bieżących informacji. Zgodnie z naszymi założeniami chcemy być blisko klientów, a taki portal, jak Facebook, nam to umożliwia. Poprzez niego komunikujemy o nowych kolekcjach, promocjach, wyprzedażach czy planowanych otwarciach naszych sklepów. Dowodem skuteczności obranej przez nas strategii komunikacji jest ponad 400 tys. polubień naszego profilu – podkreśla Mariusz Kulik.

– Dodatkowo prowadzimy bloga, który pomaga rozwiązać modowe oraz wnętrzarskie rozterki Polek. KiKa, nasza postać, doradza i prezentuje propozycje odzieżowe oraz dekoracje do domu na różne okazje. Strona konkursowa naszego plebiscytu „Kobieta Roku” też cieszy się dużą popularnością.

Plany ekspansji

Dzisiaj KiK zajmuje pewną pozycję na rynku, dzięki czemu może skupić się na rozwoju sieci. Konsekwentnie realizuje obraną strategię i przygląda się nowym projektom, szukając sposobu na kolejne inwestycje. – Prowadzimy negocjacje z partnerami, od których najmujemy powierzchnie sklepowe, aby wybrać odpowiednie lokalizacje. Zawsze staramy się znaleźć optymalne rozwiązanie dla obu stron. Jesteśmy bowiem przekonani, że stosunki międzyludzkie są tak samo istotne, jak szczegóły danych umów. Chcemy docierać do nowych inwestorów i budować z nimi relacje, a także spełniać wszelkie oczekiwania, które pojawiają się względem naszej firmy – zwraca uwagę dyrektor generalny sieci.

KiK zdobywa kolejne miasta

Plany rozwoju sieci na drugie półrocze są już znane. Sieć rozpoczyna ekspansję od otwarcia sklepu o powierzchni niemal 600 mkw. 28 lipca 2016 roku w Pile. W kolejnych miesiącach sieć KiK pojawi się w Międzyrzeczu, Gdańsku, Nowym Dworze Mazowieckim, Włocławku, Kielcach, Bielsko-Białej, Sandomierzu i Oświęcimiu.

– Do końca tego roku chcemy osiągnąć magiczną liczbę 150 sklepów w Polsce. Nasze sklepy znajdą się nie tylko w galeriach handlowych i retail parkach, ale także przy ulicach handlowych. Dzięki temu konsekwentnie budujemy brand awarness oraz kreujemy pozytywny wizerunek marki w oczach naszych klientów. Zależy nam, aby być top-of-mind oraz przyciągać i tworzyć wierną grupę fanów naszej seci. Wszystko to jest możliwe dzięki osobom, które na co dzień pracują w KiK. Każdy z nas przecież odpowiada za wizerunek firmy oraz dbanie o jakość obsługi naszych klientów, którzy są dla nas szalenie ważni. Zgrany zespół i lojalni pracownicy stanowią siłę każdego sklepu, nie tylko w KiK – podsumowuje Mariusz Kulik.

Przypomnijmy, pierwszy sklep pod szyldem KiK otwarto w 1994 roku w Düsseldorfie. Od tego czasu sieć sukcesywnie się rozrasta, rozwijając działalność w kolejnych krajach. Obecnie marka KiK jest właścicielem ponad 3,2 tys. sklepów na terenie: Polski, Niemiec, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier i Chorwacji. KiK Textil oferuje odzież, biżuterię, dodatki, zabawki i tekstylia domowe.

Przedstawiciele KiK będą uczestnikami jesiennej edycji Shopping Center Forum 2016. O szczegółach konceptu opowiedzą przy stoisku 6.3

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY