Quiosque rozwija sieć

Quiosque  – polska marka odzieżowa, istniejąca od ponad dwudziestu lat na rynku, dynamicznie się rozwija. Na mapie sklepów pojawił się właśnie nowy punkt. Tym razem wybór padł na galerię handlową w Sokołowie.

Nowy lokal zajmuje powierzchnię  97 mkw.

Nowy salon Quiosque znajduje się na parterze galerii. Sklep funkcjonuje na zasadzie franczyzy. – Zgodnie z przyjętą strategią, chcemy być obecni zarówno w większych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. Sokołów to miejsce z dużym potencjałem. Mamy nadzieję, że szybko zyskamy tam grono klientek – mówi Aleksandra Posiadła, Manager ds. Ekspansji Quiosque.

Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które cenią dobrą jakość materiałów oraz połączenie klasycznej elegancji z aktualnymi trendami.

Aby zostać franczyzobiorcą sieci należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 mkw., w mieście powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1,5 tys. zł do 2,5 tys. zł na 1 mkw. netto.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.