AmRest stawia na rozwój aplikacji mobilnych

W dwa miesiące po uruchomieniu aplikacji mobilnej Pizza Hut, już 20 proc. zamówień z dostawą do domu zrealizowanych było za jej pośrednictwem – mówi nam Henry McGovern, przewodniczącego rady nadzorczej AmRest.

W połowie 2014 roku sieć restauracji KFC, w Polsce należąca do koncernu AmRest, wprowadziła nowe rozwiązania w systemie składania zamówień. Klienci mogli skorzystać z platformy internetowej i zamówić dania bezpośrednio do domu. Obecnie taką funkcję coraz częściej spełniają specjalnie zaprojektowane aplikacje mobilne.

Nie da się nie dostrzec rosnącego znaczenia, jakie w handlu zaczyna odgrywać segment e-commerce oraz mobile.

Henry McGovern: Bez dwóch zdań. Dlatego na bieżąco aktualizujemy nasze aplikacje mobilne. Zamawianie przez smartfona posiłków z dostawą do domu to szybko rosnący kanał sprzedaży, bardzo ceniony przez naszych klientów. Dowód? Niedawno uruchomiliśmy mobilną aplikację sieci Pizza Hut. W dwa miesiące po jej uruchomieniu, 20 proc. zamówień z dostawą do domu zrealizowanych było za jej pośrednictwem.

Aplikacja mobilna to nie tylko wygoda dla zamawiających. To także okazja do zebrania informacji o waszych klientach.

HM: Gromadzenie danych o klientach jest kluczowe, aby móc ich lepiej zrozumieć, zdobyć wiedzę o ich zwyczajach zakupowych, preferencjach, a co za tym idzie zaoferować im bardziej spersonalizowaną ofertę opartą na historii ich dotychczasowych zamówień. To przekłada się nie tylko na zadowolenie klienta, ale także wzmacnia jego przywiązanie do naszej marki.

AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie Środkowo-Wschodniej. Historia AmRest zaczęła się w 1993 roku od otwarcia pierwszej restauracji Pizza Hut na wrocławskim Rynku. Obecnie do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem marki La Tagliatella oraz trzech mniejszych konceptów: Blue Frog, KABB i Stubb’s. Spółka prowadzi obecnie ponad 1 000 restauracji w 13 krajach.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY