Społecznie w Galerii Wilanów

Deweloper Galerii Wilanów podejmując kampanię pod hasłem „Już jesteśmy, choć jeszcze nas nie ma” od miesięcy integruje lokalną społeczność Wilanowa.

Koncerty w plenerze, kino, czy strefa piłkarska to tylko niektóre z działań inwestora. GTC chcąc aktywnie uczestniczyć w życiu dzielnicy, w której planuje swoją inwestycję od miesięcy organizuje dla mieszkańców rozmaite aktywności, których celem jest przede wszystkim integracja społeczności Wilanowa.

Realizując założenia hasła „Już jesteśmy, choć jeszcze nas nie ma”, deweloper Galerii udostępnił ponad 2 ha terenów, które w trakcie oraz po zakończeniu inwestycji pozostaną do dyspozycji mieszkańców. Do tej pory można tam było m.in. kibicować polskiej reprezentacji i wysłuchać doskonałych koncertów młodych polskich artystów podczas „Nocnego grania”. Ponadto na terenie powstały również boiska do siatkówki plażowej, szachy, mini-boisko do piłki nożnej oraz ścinka wspinaczkowa, a w najbliższej przyszłości część przestrzeni wokół inwestycji przeznaczona zostanie pod zielone place miejskie. Pośród wielu aktywności na szczególną uwagę zasługuje stworzona specjalnie dla mieszkańców dzielnicy – strefa Euro Wilanów. Do dyspozycji mieszkańców był nie tylko wielki ekran oraz wygodne leżaki, ale także darmowy popcorn oraz stworzona specjalnie na tę okazję Gazetka Euro Wilanów.

Zainteresowanie, jakim cieszyła się strefa Euro sprawiło, że GTC planuje kolejne inicjatywy dedykowane lokalnej społeczności. W związku z tym Galeria Wilanów, we współpracy z sąsiadującym budynkiem biurowym, przygotowała ofertę artystyczno-sportową, która zapewni mieszkańcom Wilanowa i okolic szereg atrakcji we wszystkie weekendy sezonu wakacyjnego. Regularnie wyświetlane są tam także filmy z repertuaru „Filmowej Stolicy Lata’, czyli warszawskiego letniego kina plenerowego. Warto także zaznaczyć, że deweloper uczestniczy w życiu dzielnicy już od kilku lat wspierając logistycznie i finansowo takie wydarzenia jak „Dni Wilanowa”, targi ekologicznej żywności „Le Targ” czy obchody „Dnia Dziecka”. Wszystkie te inicjatywy sprawiają, że działalność prospołeczna GTC to wyróżnik firmy. Rzadko bowiem zdarza się, by deweloper angażował się w życie lokalnej społeczności jeszcze przed rozpoczęciem inwestycji, a nawet przed otrzymaniem pozwolenia na jej budowę.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.