Jakie narzędzie analityczne dla galerii handlowej?

Automatyczna analiza obrazu wideo pozwala szybko zidentyfikować problemy w działaniu galerii – twierdzą eksperci z firmy Aleph Vision, wystawcy jesiennej edycji Shopping Center Forum 2016

Mnogość dostępnych technologii analizujących zachowania klientów w obiektach handlowych nie ułatwia wyboru tej, która najefektywniej przełoży się na poprawienie przychodów.

Modne ostatnio systemy oparte o sygnał wi-fi lub radiowy (beacony) śledzą nie ludzi, lecz smartfony i działające na nich aplikacje. Takie ograniczone działanie wyklucza je z grupy kompleksowych systemów analitycznych, za to mogą z powodzeniem pełnić rolę pomocniczą w działaniach marketingowych, przy nawiązywaniu komunikacji z odwiedzającymi, budowaniu ich lojalności czy rozpoznawaniu osób powracających.

Istotnych informacji o liczbie i zachowaniach prawdziwych klientów dostarczają za to systemy oparte o czujniki ruchu lub kamery wideo. Pierwsze charakteryzują się znacznie atrakcyjniejszą ceną, jednak znacząco ustępują systemom wideo zarówno pod względem funkcjonalności, jak i dokładności dostarczanych danych, których rola w „wyciskaniu” wyniku finansowego jest niezastąpiona.

Automatyczna analiza obrazu wideo i informacje prezentowane na jej podstawie w panelu kontrolnym pozwalają szybko zidentyfikować problemy w działaniu galerii i weryfikować próby ich rozwiązania. Kamery zapewniają znacznie dokładniejsze dane niż inne systemy, a co za tym idzie kładą na stół niepodważalne argumenty w podejmowaniu decyzji lub negocjacjach. Wynajmujący znając szczegóły przepływu klientów oraz współczynnik konwersji w sklepach najemców może łatwo udowodnić, że wywiązuje się ze swoich zobowiązań jednocześnie wyciągając cenne, biznesowe wnioski na temat najemców i potencjału nabywczego ich klientów. Precyzyjne informacje o „podróży klienta” pozwalają efektywnie ustalać lokalizacje urządzeń digital signage, czy też korzystne stawki czynszu dla stoisk, wysp lub potykaczy.

Najnowsza generacja systemów analitycznych rozwija się z wraz z dojrzewającym biznesem, a zakres danych może być dostosowywany w czasie do aktualnych potrzeb organizacji. Więcej o systemach analitycznych dla retailu, znajdziesz na http://aleph.vision

Z ekspertami Aleph Vision będzie można się spotkać podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2016 przy stoisku 7.1

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA

Serenada #bardziej otwarte centrum handlowe.

Centrum Serenada to nie tylko bogata oferta handlowa, ale przede wszystkim przestrzeń stworzona z myślą o mieszkańcach Krakowa. To wyjątkowe miejsce spotkań, wymiany doświadczeń i wzajemnych inspiracji.