Jakie narzędzie analityczne dla galerii handlowej?

Automatyczna analiza obrazu wideo pozwala szybko zidentyfikować problemy w działaniu galerii – twierdzą eksperci z firmy Aleph Vision, wystawcy jesiennej edycji Shopping Center Forum 2016

Mnogość dostępnych technologii analizujących zachowania klientów w obiektach handlowych nie ułatwia wyboru tej, która najefektywniej przełoży się na poprawienie przychodów.

Modne ostatnio systemy oparte o sygnał wi-fi lub radiowy (beacony) śledzą nie ludzi, lecz smartfony i działające na nich aplikacje. Takie ograniczone działanie wyklucza je z grupy kompleksowych systemów analitycznych, za to mogą z powodzeniem pełnić rolę pomocniczą w działaniach marketingowych, przy nawiązywaniu komunikacji z odwiedzającymi, budowaniu ich lojalności czy rozpoznawaniu osób powracających.

Istotnych informacji o liczbie i zachowaniach prawdziwych klientów dostarczają za to systemy oparte o czujniki ruchu lub kamery wideo. Pierwsze charakteryzują się znacznie atrakcyjniejszą ceną, jednak znacząco ustępują systemom wideo zarówno pod względem funkcjonalności, jak i dokładności dostarczanych danych, których rola w „wyciskaniu” wyniku finansowego jest niezastąpiona.

Automatyczna analiza obrazu wideo i informacje prezentowane na jej podstawie w panelu kontrolnym pozwalają szybko zidentyfikować problemy w działaniu galerii i weryfikować próby ich rozwiązania. Kamery zapewniają znacznie dokładniejsze dane niż inne systemy, a co za tym idzie kładą na stół niepodważalne argumenty w podejmowaniu decyzji lub negocjacjach. Wynajmujący znając szczegóły przepływu klientów oraz współczynnik konwersji w sklepach najemców może łatwo udowodnić, że wywiązuje się ze swoich zobowiązań jednocześnie wyciągając cenne, biznesowe wnioski na temat najemców i potencjału nabywczego ich klientów. Precyzyjne informacje o „podróży klienta” pozwalają efektywnie ustalać lokalizacje urządzeń digital signage, czy też korzystne stawki czynszu dla stoisk, wysp lub potykaczy.

Najnowsza generacja systemów analitycznych rozwija się z wraz z dojrzewającym biznesem, a zakres danych może być dostosowywany w czasie do aktualnych potrzeb organizacji. Więcej o systemach analitycznych dla retailu, znajdziesz na http://aleph.vision

Z ekspertami Aleph Vision będzie można się spotkać podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2016 przy stoisku 7.1

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokarze kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy