Pako Lorente wystawcą SCF 2016

Pako Lorente, polska marka odzieżowa o ugruntowanej pozycji w segmencie marek męskich, zaprezentuje się na stoisku 7.8 Shopping Center Forum 2016

– Udział w SCF to okazja do nawiązania nowych relacji oraz podtrzymania tych, które do tej pory udało nam się zbudować. Chcemy zaprezentować Pako Lorente jako atrakcyjnego najemcę. Podczas tegorocznej edycji poza samym udziałem zaprezentujemy nasze formaty w specjalnie zaaranżowanej przestrzeni do której serdecznie zapraszamy – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Rafał Chrapkowicz, prezes Pako Lorente.

Podczas SCF pokazany zostanie koncept Pako Lorente Man, Pako Lorente Woman oraz format salonów wyprzedażowych Ermando Emilio. Odwiedzając stanowisko marki będzie możnao zobaczyć nowość – wirtualną przymierzalnię Try On, która umożliwia przymierzanie odzieży na ekranie komputera lub tabletu w dowolnie wybranym przez klienta miejscu. – Obserwując zmiany jakie zachodzą na rynku postanowiliśmy wyjść im naprzeciw i wykorzystując połączenie mody i technologii, dać naszym klientom nowoczesne rozwiązanie ułatwiające im zakupy online. Planujemy wdrażać to rozwiązanie w naszych salonach stacjonarnych. Pierwsze wirtualne przymierzalnie pojawią się już w przyszłym roku – zapowiada Chrapkowicz.

Marka Pako Lorente obecna jest na rynku od 2006 r., a od 2015 r. marka w portfolio posiada również damski koncept, który aktualnie rozwija. Obecnie ma ok. 50 salonów na terenie Polski i Europy (salony: regularne, outlety oraz koncept salonów multibrandowych). Kolekcje tworzone przez Pako Lorente projektowane są zgodnie z obowiązującymi trendami jednocześnie zachowując relację ceny do jakości. – Na początku sierpnia zaprezentowaliśmy nowy koncept sklepu outletowego, łączący dwie linie Pako Lorente.Wyodrębniliśmy w nim strefę dla kobiet i mężczyzn. Pierwszy salon w nowej odsłonie został otwarty w Ptak Outlet. Nowy koncept zaprojektowano tak, by ułatwić zakupy, zapewnić komfort i swobodę poruszania się oraz łatwiejszy dostęp do oferty marki. Salon jest nowoczesny i przestronny, a asortyment kolekcji wychodzi na pierwszy plan. Na tej bazie designu powstaną kolejne regularne salony – podkreśla prezes Pako Lorente.

Ermando Emilio to sieć salonów z końcówkami kolekcji znanych marek. Ten multibrandowy koncept daje możliwość zaoferowania w jednym miejscu specjalnie wyselekcjonowanych marek. Aktualnie działa 6 salonów wyprzedażowch. – Salony multibrandowe zajmują powierzchnię od 250 – 400 mkw. i takich też powierzchni szukamy pod kątem rozwoju sieci. W przyszłym roku planujemy powiększenie sieci o 20 kolejnych sklepów. W strategii rozwoju ważne będą również renegocjacje umów w galeriach, w których posiadamy już salony tak by wprowadzić tam zmiany w wystroju i funkcjonalności powierzchni, otworzyć je w nowym atrakcyjniejszym koncepcie. Planując rozwój tradycyjnej sieci nie zapominamy o rozwoju sprzedaży online oraz wdrożeniu strategii omnichannel – podsumowuje Rafał Chrapkowicz.

Pako Lorente zaprezentuje swój format sklepów na stoisku 7.8 Shopping Center Forum 2016

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA

Serenada #bardziej otwarte centrum handlowe.

Centrum Serenada to nie tylko bogata oferta handlowa, ale przede wszystkim przestrzeń stworzona z myślą o mieszkańcach Krakowa. To wyjątkowe miejsce spotkań, wymiany doświadczeń i wzajemnych inspiracji.