Pomysł na galerie MGC Inwest

Wszystkie galerie znajdujące się w portfolio MGC Inwest należą do liderów w miastach, w których działają, tj. Kielcach, Olsztynie oraz mniejszym Lubinie. Obiekty zostaną zaprezentowane podczas jesiennej edycji SCF 2016

– Na sukces działalności galerii handlowych w obecnych warunkach rynkowych składa się wiele czynników, m.in. dogodna dla klientów lokalizacja, dobór marek oraz dostosowane do lokalnych potrzeb strategie promocyjne – mówi dla redakcji Retailnet Jakub Puchalski, prezes MGC Inwest.

Spółka posiada Galerię Warmińską w Olsztynie, Galerię Korona w Kielcach oraz Cuprum Arena w Lubinie.

Wszystkie galerie MGC Inwest należą do liderów w miastach, w których działają, tj. Kielcach, Olsztynie (miasta wojewódzkie) oraz mniejszym Lubinie. – Każda z tych galerii otrzymała prestiżowe nagrody branży retailowej: Galeria Cuprum Arena „Laur Klienta” w 2014 roku, a w 2010 roku została wyróżniona w renomowanym konkursie „European Shopping Center Award”, zaś Galeria Warmińska w 2014 roku otrzymała nagrodę „Eurobuild Awards” dla najlepszego nowego centrum handlowego w Polsce. W 2015 roku Galeria Korona otrzymała dwie nagrody w prestiżowym konkursie „Eurobuild Awards”: pierwsza – dla najlepszego centrum handlowego, druga – dla najlepszego zarządzającego centrum handlowym – mówi Jakub Puchalski, prezes MGC Inwest, i podkreśla, że nagrody te umacniają pozycję i wzmacniają prestiż obiektów.

Zarządzający wszystkimi galeriami dbają o to, by były utrzymywane w najlepszym stanie. Dbałość o bezpieczeństwo, czystość i sprawność techniczną są priorytetowe, ponieważ na te kwestie zwracają uwagę klienci – podkreśla zarząd spółki.

Natomiast każda z galerii samodzielnie opracowuje swoje działania marketingowe i promocyjne. – To pozwala na uwzględnienie lokalnych potrzeb, dzięki czemu galeria staje się nie tylko ważnym miejscem zakupowym w tych miastach, ale w ogóle ważnym miejscem, w którym warto i trzeba bywać – zaznacza Puchalski. Dodaje, że spółka dokłada wszelkich starań, aby wszystkie akcje marketingowe zawierały element prosprzedażowy i budowały odpowiedni wizerunek galerii dla każdej lokalizacji. W Lubinie do takich akcji można zaliczyć event „Wielka Gra”, w którym wzięło udział kilka tysięcy osób, w Kielcach kultowym stał się organizowany przez Galerię Korona „Festiwal Kolorów”, który w tym roku odbędzie się już po raz trzeci i jest imprezą wyczekiwaną przez klientów z całego regionu. W Olsztynie pokazy mody i imprezy modowe organizowane przez „Galerię Warmińską” cieszą się ogromnym zainteresowaniem, sukcesem okazują się bezpłatna usługa zakupów w towarzystwie stylistki oraz jedyny w Polsce portal modowy dedykowany galerii fashion-time.pl.

Dzięki takiej strategii odwiedzalność w istniejącej na rynku 4 lata Galerii Korona w Kielcach wzrosła w stosunku czerwiec 2012 do czerwiec 2016 o 80 proc. W najnowszym obiekcie w Olsztynie zarząd notuje 24 proc. wzrost obrotów w stosunku do 2015, a w najstarszej galerii w Lubinie obroty najemców w porównaniu z rokiem otwarcia (2009) wzrosły o 68 proc. – W związku z tym, że powierzchnie w każdej z galerii są w 100 proc. skomercjalizowane, to skupiamy się teraz na optymalizacji tenant mixu. Robimy to po to, aby wzmacniać swoją pozycję na rynku. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy serdecznie na SCF 2016 na stoisko nr 7.4 – podsumowuje Jakub Puchalski.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA

Serenada #bardziej otwarte centrum handlowe.

Centrum Serenada to nie tylko bogata oferta handlowa, ale przede wszystkim przestrzeń stworzona z myślą o mieszkańcach Krakowa. To wyjątkowe miejsce spotkań, wymiany doświadczeń i wzajemnych inspiracji.