Wittchen kontynuuje wzrosty sprzedaży

W okresie od stycznia 2016 do końca czerwca 2016 roku przychody ze sprzedaży Grupy Wittchen wzrosły o 13% w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego i wyniosły 62,6 mln zł

Grupa Wittchen wypracowała w I półroczu 2016 roku wynik brutto równy 7,79 mln zł, co stanowiło wzrost o 6% w stosunku do pierwszego półrocza 2015 roku (7,34 mln zł).

Rozwój sieci handlowej

W I półroczu 2016 roku Wittchen otworzył cztery nowe salony firmowe oraz jedno stoisko handlowe typu „wyspa”. Łączna powierzchnia handlowa brutto zwiększyła się o 315 mkw. i wyniosła 5866 mkw. (54 salony, 17 outletów, 4 wyspy).

W maju 2016 roku został otwarty w warszawskiej Galerii Mokotów pierwszy salon nowego konceptu marki Wittchen – Wittchen travel. Grupa już od dłuższego czasu konsekwentnie wzmacnia swoją ofertę bagażową, wprowadzając co roku nowe linie walizek, dodatkowo wzbogacając ja również o różnorodne akcesoria podróżne. W ofercie nowej koncepcji dostępne są kolekcje bagażu marki Wittchen, szeroki wybór akcesoriów podróżnych i dodatków, a także wybrane linie galanterii skórzanej.

Wittchen jest wiodącym na polskim rynku sprzedawcą luksusowych dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż luksusowego obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych.

Od początku swojej działalności spółka przykłada szczególną wagę do jakości oferowanych produktów. Luksusowe dodatki sprzedawane pod marką Wittchen wykonywane są ze starannie wyselekcjonowanych surowców i cechuje je najwyższa jakość wykończenia.

Wittchen S.A. to firma z polskim kapitałem. Głównymi akcjonariuszami spółki są Prezes i Wiceprezes Zarządu – Jędrzej i Monika Wittchen.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA

Serenada #bardziej otwarte centrum handlowe.

Centrum Serenada to nie tylko bogata oferta handlowa, ale przede wszystkim przestrzeń stworzona z myślą o mieszkańcach Krakowa. To wyjątkowe miejsce spotkań, wymiany doświadczeń i wzajemnych inspiracji.