Gemini Park Bielsko-Biała podsumowuje półrocze

Wzrost obrotów i odwiedzalności, nowi najemcy, powiększenie oferty, przedłużenie umów najmu oraz budowa nowego, innowacyjnego projektu „Eko Park – w Dechę!”. Tak podsumowuje pierwsze półrocze 2016 roku bielskie Gemini Park.

W pierwszym półroczu 2016 roku Centrum Handlowe Gemini Park Bielsko-Biała osiągnęło wzrosty obrotów najemców i wyników footfall pomimo spadkowych tendencji ogólnopolskich sygnalizowanych przez Footfall Index. W tym okresie obiekt odwiedziło 6 proc. osób więcej niż w roku ubiegłym, a najemcy zanotowali wzrost sprzedaży nawet o 45 proc. Najwyższe wzrosty obrotów zanotowali najemcy z branży gastronomicznej.

– W Gemini Park Bielsko-Biała nasza restauracja działa od ponad 2,5 roku. Od dłuższego czasu notujemy zadowalające wzrosty obrotów. W pierwszej połowie 2016 r. zanotowaliśmy większą sprzedaż – aż o 45 proc. w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego. Tak dobre wyniki finansowe z pewnością są efektem niezmiennie wysokiej jakości potraw, dzięki której zyskaliśmy wielu lojalnych klientów oraz partnerskiej współpracy z zarządcą obiektu. Sushi Samuraj to pierwsza nasza restauracja, która już cieszy się uznaniem wśród bielszczan. Jesteśmy małą, rodzinną firmą, więc tym bardziej cieszy nas duża popularność wśród społeczności lokalnej i sukces jaki odnosimy w Gemini Park – mówi Agnieszka Żur, właściciel restauracji Sushi Samuraj w Gemini Park Bielsko-Biała.

– Pierwsze półrocze 2016 roku oceniamy bardzo dobrze. Nasza restauracja zanotowała znaczący wzrost obrotów i odwiedzin w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego. Doskonała lokalizacja oraz sposób zarządzania Gemini Park Bielsko-Biała przyciąga coraz większą liczbę klientów, zaś my – dbając o jak najwyższą jakość usług – sprawiamy, że goście chętnie do nas wracają – mówi Monika Łyszczarz, kierownik restauracji KFC w Gemini Park Bielsko-Biała.

– Zauważyliśmy znaczny wzrost sprzedaży, obroty sklepu są większe o 30 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Wpływ na to m.in. wzrost liczby klientów centrum handlowego – mówi Elektra Stalmach, Subway.

Wzrosty odwiedzalności są wynikiem stałego trendu zwiększania oferty centrum. Jeszcze w grudniu ofertę obiektu powiększył salon marki Toys”R”US – międzynarodowej firmy specjalizującej się w sprzedaży zabawek i artykułów dla dzieci. W tym roku do grona najemców obiektu dołączyły kolejne znane marki. Sektor mody męskiej zwiększył się o salony marek Lancerto, Vistula i Wólczanka. Część usługową dopełniły z kolei biura podróży TUI, Itaka, a także X-KOM i PKO BP. Swoje salony otworzyły także marki 50 style, Yves Rocher oraz Aren. Niebawem swój lokal otworzy Street Shop.

– Wyjątkowo przyjazne Centrum Handlowe Gemini Park w Bielsku Białej zlokalizowane w centrum miasta jest chwalone przez klientów za bardzo dobry dojazd, przestronny darmowy parking oraz animacje i atrakcje dla odwiedzających rodzin. W bogatej ofercie handlowej centrum brakowało, dwóch polskich marek z tradycjami. Nasza współpraca z Gemini Park zakłada długoletnią współpracę opartą na zaufaniu i profesjonalnej obsłudze – mówi Małgorzata Mękal, współwłaściciel firmy prowadzącej salony franczyzowe marek  Vistula oraz Wólczanka w Gemini Park Bielsko-Biała.

– Gemini Park Bielsko-Biała to nowoczesne i przestronne centrum handlowe – charakteryzujące się znakomitą lokalizacją i świetnymi rozwiązaniami komunikacyjnymi. Usytuowanie  placówki  na terenie obiektu wpłynie na wzmocnienie wizerunku banku jako nowoczesnej, silnej i rozwijającej się instytucji finansowej – mówi Iwona Radomska, Ekspert PKO BP.

Część istniejących najemców także zdecydowała się na przedłużenie umów. Wśród nich jest Tommy Hilfiger, Lee Wrangler, T-mobile, Douglas, Green Point, Jacqueline Riu oraz Twoje Centrum Podróży.

– Minione półrocze to dla nas czas intensywnej ale i efektywnej pracy, która pozytywnie wpływa na uzyskiwane wyniki jak i wizerunek centrum. Dla funkcjonowania obiektu istotne okazało się przede wszystkim poszerzenie portfolio najemców oraz prowadzenie działań marketingowych spójnych z rodzinnym charakterem centrum. W pierwszym półroczu tego roku odwiedziło nas o 6 proc. więcej klientów niż rok temu, nasi najemcy wypracowali średnio o 15 proc. wyższe obroty, dołączyło do nas 11 nowych najemców, a ci, którym kończyły się umowy najmu przedłużali je – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Centrum Handlowo-Rozrywkowego Gemini Park Bielsko-Biała.

Zgodnie z realizowaną strategią, bielskie Gemini Park to pierwszy obiekt handlowy w regionie, którego działania marketingowe, rozwiązania architektoniczne oraz oferta handlowa stworzone zostały w odpowiedzi na potrzeby całej rodziny. Uzupełnieniem bogatej oferty obiektu są eventy przygotowywane z myślą o małych dzieciach i całych rodzinach, jak np. największa w Polsce wystawa budowli z klocków Lego zajmująca aż 1,3 tys. mkw., która w kwietniu br. przyciągnęła ponad 70 tysięcy odwiedzających. Zauważalna część z nich to klienci z Czech i Słowacji. Dodatkowo, aby pozyskać dodatkowych klientów i poszerzyć spektrum oferowanych usług,  zagospodarowano także teren wokół Gemini Park tworząc  ekologiczny park rozrywki „Eko-Park- w Deche!” o łącznej powierzchni blisko 5 tys. mkw. Jest to unikatowy projekt łączący rozrywkę i edukację ekologiczną, w którym wszystkie elementy wykonane są z drewna. Teren ten także wykorzystywany jest do organizacji akcji wspierających centrum handlowego.

–  „Eko Park – w Deche!” to miejsce, które przygotowywaliśmy z myślą o całych rodzinach. Chcieliśmy stworzyć coś, czego nie było jeszcze w Polsce – park, którego wszystkie elementy i atrakcje wykonane są w koncepcji eko. Wybór lokalizacji nie był przypadkiem. Długo szukaliśmy odpowiedniego miejsca, a teren przy Gemini Park Bielsko-Biała spełnił wszystkie nasze oczekiwania: ukształtowanie powierzchni, zalesienie, nad rzeką, a przy tym w samym centrum Bielska-Białej. Dodatkowym atutem jest sąsiedztwo centrum handlowego, które jest świetnie dostosowane do potrzeb rodzin z dziećmi – mówi Joanna Gawlińska – Menager „Eko Parku – w Deche!” – Bardzo zależało nam, żeby poszczególne elementy: atrakcje i lokalizacja idealnie ze sobą współgrały, tworząc świetną i łatwo dostępną rozrywkę dla dzieci i dorosłych – dodaje J. Gawlińska.

– Naszym kluczowym klientem jest rodzina, a więc to jej potrzebom podporządkowujemy działania promocyjne. To dla niej budowaliśmy „Eko Park – W Deche!”, który ma szanse stać się wizytówką nie tylko Centrum Handlowego Gemini Park, ale również całego miasta – mówi Anna Dworak, Dyrektor ds. Marketingu i PR Gemini Park Bielsko-Biała. – Stawiamy także na nowoczesne technologie, których wykorzystanie w jeszcze większym stopniu może zainteresować klientów naszą ofertą. W ostatnich miesiącach objęliśmy cały teren Centrum bezpłatną siecią Wi-Fi, natomiast po zainstalowaniu 70 beaconów, nasi klienci są na bieżąco informowani o ofertach przygotowanych specjalnie dla nich – dodaje A. Dworak.

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Gemini Park Bielsko-Biała znajduje się w południowej części miasta, pomiędzy trzema najważniejszymi arteriami: Partyzantów, Żywiecką i Bora Komorowskiego. Swoim zasięgiem obejmuje nie tylko całe Podbeskidzie, ale i tereny przygraniczne Czech i Słowacji. Ponad dwa lata temu w Gemini Park Bielsko-Biała zakończyła się rozbudowa. Dzięki niej powierzchnia obiektu sięga obecnie 40 tys. mkw. GLA, na których swoje miejsce znalazło 120 lokali handlowo-usługowych. Po przeprowadzonych zmianach Gemini Park w Bielsku-Białej jest pierwszym obiektem handlowym w regionie, w pełni dostosowanym do potrzeb całych rodzin z dziećmi. W związku z rozbudową i nowymi możliwościami obiektu, pojawiło się w nim kilkudziesięciu nowych najemców, a wielu z nich otworzyło swoje salony po raz pierwszy w tym regionie lub nawet w Polsce.

Gemini Holding zaprezentuje wszystkie swoje obiekty podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2016 przy stoisku 3.5

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA

Serenada #bardziej otwarte centrum handlowe.

Centrum Serenada to nie tylko bogata oferta handlowa, ale przede wszystkim przestrzeń stworzona z myślą o mieszkańcach Krakowa. To wyjątkowe miejsce spotkań, wymiany doświadczeń i wzajemnych inspiracji.