Natura kontynuuje remodeling drogerii

Jedna z kluczowych placówek sieci Natura, przy stacji Metro Centrum w Warszawie, zostanie ponownie otwarta już 2 września 2016 roku.

Lokal o powierzchni 254,4 mkw., po kompleksowej przebudowie, pojawi się w zupełnie nowej odsłonie.

Od zeszłego roku Natura pracuje nad remodelingiem istniejących drogerii i na systematycznym przystosowywaniu wszystkich sklepów do określonego standardu, co ma celu odświeżenie wizerunku spółki.  Zmiany dotyczą unifikacji logotypów, palety barw – dominuje zieleń kojarząca się z naturą, przytulności dodają drewniane meble, a także organizacji sali sprzedaży. Pojawiła się przejrzysta nawigacja. Główne kategorie produktowe zostały podzielone na trzy strefy: włosy, makijaż i pielęgnacja, co pozwala klientom sprawniej poruszać się pomiędzy nimi i umożliwia szybsze znajdowanie potrzebnych produktów. Obecnie trwa implementacja tych udogodnień w warszawskiej drogerii przy metrze centrum, a ich efekt klienci będą mogli ocenić już 2 września.

W drogeriach Natura klienci znajdą szeroki wybór kosmetyków do makijażu,  m.in. lubiane i  dostępne w sieci na wyłączność produkty Kobo Professional, My Secret czy Sensique. Kosmetyki do pielęgnacji i higieny ciała, stylizacji włosów, czy różnego rodzaju akcesoria. Na uwagę zasługują też inne  marki własne takie jak: Natura Care, Seyo czy Milly.

Natura to jedna z największych i najdłużej działających polskich sieci drogeryjnych, która oprócz sklepów stacjonarnych oferuje również możliwość realizacji zakupów w sklepie internetowym www.drogerienatura.pl. Od blisko 20 lat Natura wychodzi do klientów z bogatą ofertą marek będących liderami na rynku kosmetyczno-drogeryjnym oraz szeroką gamą produktów dostępnych w sieci na wyłączność. Obecnie sieć liczy blisko 300 placówek w całej Polsce i jest fazie intensywnego rozwoju. Do końca roku planowane są kolejne otwarcia.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn