Gemini Park Bielsko-Biała podsumowuje półrocze

Wzrost obrotów i odwiedzalności, nowi najemcy, powiększenie oferty, przedłużenie umów najmu oraz budowa nowego, innowacyjnego projektu „Eko Park – w Dechę!”. Tak podsumowuje pierwsze półrocze 2016 roku bielskie Gemini Park.

W pierwszym półroczu 2016 roku Centrum Handlowe Gemini Park Bielsko-Biała osiągnęło wzrosty obrotów najemców i wyników footfall pomimo spadkowych tendencji ogólnopolskich sygnalizowanych przez Footfall Index. W tym okresie obiekt odwiedziło 6 proc. osób więcej niż w roku ubiegłym, a najemcy zanotowali wzrost sprzedaży nawet o 45 proc. Najwyższe wzrosty obrotów zanotowali najemcy z branży gastronomicznej.

– W Gemini Park Bielsko-Biała nasza restauracja działa od ponad 2,5 roku. Od dłuższego czasu notujemy zadowalające wzrosty obrotów. W pierwszej połowie 2016 r. zanotowaliśmy większą sprzedaż – aż o 45 proc. w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego. Tak dobre wyniki finansowe z pewnością są efektem niezmiennie wysokiej jakości potraw, dzięki której zyskaliśmy wielu lojalnych klientów oraz partnerskiej współpracy z zarządcą obiektu. Sushi Samuraj to pierwsza nasza restauracja, która już cieszy się uznaniem wśród bielszczan. Jesteśmy małą, rodzinną firmą, więc tym bardziej cieszy nas duża popularność wśród społeczności lokalnej i sukces jaki odnosimy w Gemini Park – mówi Agnieszka Żur, właściciel restauracji Sushi Samuraj w Gemini Park Bielsko-Biała.

– Pierwsze półrocze 2016 roku oceniamy bardzo dobrze. Nasza restauracja zanotowała znaczący wzrost obrotów i odwiedzin w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego. Doskonała lokalizacja oraz sposób zarządzania Gemini Park Bielsko-Biała przyciąga coraz większą liczbę klientów, zaś my – dbając o jak najwyższą jakość usług – sprawiamy, że goście chętnie do nas wracają – mówi Monika Łyszczarz, kierownik restauracji KFC w Gemini Park Bielsko-Biała.

– Zauważyliśmy znaczny wzrost sprzedaży, obroty sklepu są większe o 30 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Wpływ na to m.in. wzrost liczby klientów centrum handlowego – mówi Elektra Stalmach, Subway.

Wzrosty odwiedzalności są wynikiem stałego trendu zwiększania oferty centrum. Jeszcze w grudniu ofertę obiektu powiększył salon marki Toys”R”US – międzynarodowej firmy specjalizującej się w sprzedaży zabawek i artykułów dla dzieci. W tym roku do grona najemców obiektu dołączyły kolejne znane marki. Sektor mody męskiej zwiększył się o salony marek Lancerto, Vistula i Wólczanka. Część usługową dopełniły z kolei biura podróży TUI, Itaka, a także X-KOM i PKO BP. Swoje salony otworzyły także marki 50 style, Yves Rocher oraz Aren. Niebawem swój lokal otworzy Street Shop.

– Wyjątkowo przyjazne Centrum Handlowe Gemini Park w Bielsku Białej zlokalizowane w centrum miasta jest chwalone przez klientów za bardzo dobry dojazd, przestronny darmowy parking oraz animacje i atrakcje dla odwiedzających rodzin. W bogatej ofercie handlowej centrum brakowało, dwóch polskich marek z tradycjami. Nasza współpraca z Gemini Park zakłada długoletnią współpracę opartą na zaufaniu i profesjonalnej obsłudze – mówi Małgorzata Mękal, współwłaściciel firmy prowadzącej salony franczyzowe marek  Vistula oraz Wólczanka w Gemini Park Bielsko-Biała.

– Gemini Park Bielsko-Biała to nowoczesne i przestronne centrum handlowe – charakteryzujące się znakomitą lokalizacją i świetnymi rozwiązaniami komunikacyjnymi. Usytuowanie  placówki  na terenie obiektu wpłynie na wzmocnienie wizerunku banku jako nowoczesnej, silnej i rozwijającej się instytucji finansowej – mówi Iwona Radomska, Ekspert PKO BP.

Część istniejących najemców także zdecydowała się na przedłużenie umów. Wśród nich jest Tommy Hilfiger, Lee Wrangler, T-mobile, Douglas, Green Point, Jacqueline Riu oraz Twoje Centrum Podróży.

– Minione półrocze to dla nas czas intensywnej ale i efektywnej pracy, która pozytywnie wpływa na uzyskiwane wyniki jak i wizerunek centrum. Dla funkcjonowania obiektu istotne okazało się przede wszystkim poszerzenie portfolio najemców oraz prowadzenie działań marketingowych spójnych z rodzinnym charakterem centrum. W pierwszym półroczu tego roku odwiedziło nas o 6 proc. więcej klientów niż rok temu, nasi najemcy wypracowali średnio o 15 proc. wyższe obroty, dołączyło do nas 11 nowych najemców, a ci, którym kończyły się umowy najmu przedłużali je – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Centrum Handlowo-Rozrywkowego Gemini Park Bielsko-Biała.

Zgodnie z realizowaną strategią, bielskie Gemini Park to pierwszy obiekt handlowy w regionie, którego działania marketingowe, rozwiązania architektoniczne oraz oferta handlowa stworzone zostały w odpowiedzi na potrzeby całej rodziny. Uzupełnieniem bogatej oferty obiektu są eventy przygotowywane z myślą o małych dzieciach i całych rodzinach, jak np. największa w Polsce wystawa budowli z klocków Lego zajmująca aż 1,3 tys. mkw., która w kwietniu br. przyciągnęła ponad 70 tysięcy odwiedzających. Zauważalna część z nich to klienci z Czech i Słowacji. Dodatkowo, aby pozyskać dodatkowych klientów i poszerzyć spektrum oferowanych usług,  zagospodarowano także teren wokół Gemini Park tworząc  ekologiczny park rozrywki „Eko-Park- w Deche!” o łącznej powierzchni blisko 5 tys. mkw. Jest to unikatowy projekt łączący rozrywkę i edukację ekologiczną, w którym wszystkie elementy wykonane są z drewna. Teren ten także wykorzystywany jest do organizacji akcji wspierających centrum handlowego.

–  „Eko Park – w Deche!” to miejsce, które przygotowywaliśmy z myślą o całych rodzinach. Chcieliśmy stworzyć coś, czego nie było jeszcze w Polsce – park, którego wszystkie elementy i atrakcje wykonane są w koncepcji eko. Wybór lokalizacji nie był przypadkiem. Długo szukaliśmy odpowiedniego miejsca, a teren przy Gemini Park Bielsko-Biała spełnił wszystkie nasze oczekiwania: ukształtowanie powierzchni, zalesienie, nad rzeką, a przy tym w samym centrum Bielska-Białej. Dodatkowym atutem jest sąsiedztwo centrum handlowego, które jest świetnie dostosowane do potrzeb rodzin z dziećmi – mówi Joanna Gawlińska – Menager „Eko Parku – w Deche!” – Bardzo zależało nam, żeby poszczególne elementy: atrakcje i lokalizacja idealnie ze sobą współgrały, tworząc świetną i łatwo dostępną rozrywkę dla dzieci i dorosłych – dodaje J. Gawlińska.

– Naszym kluczowym klientem jest rodzina, a więc to jej potrzebom podporządkowujemy działania promocyjne. To dla niej budowaliśmy „Eko Park – W Deche!”, który ma szanse stać się wizytówką nie tylko Centrum Handlowego Gemini Park, ale również całego miasta – mówi Anna Dworak, Dyrektor ds. Marketingu i PR Gemini Park Bielsko-Biała. – Stawiamy także na nowoczesne technologie, których wykorzystanie w jeszcze większym stopniu może zainteresować klientów naszą ofertą. W ostatnich miesiącach objęliśmy cały teren Centrum bezpłatną siecią Wi-Fi, natomiast po zainstalowaniu 70 beaconów, nasi klienci są na bieżąco informowani o ofertach przygotowanych specjalnie dla nich – dodaje A. Dworak.

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Gemini Park Bielsko-Biała znajduje się w południowej części miasta, pomiędzy trzema najważniejszymi arteriami: Partyzantów, Żywiecką i Bora Komorowskiego. Swoim zasięgiem obejmuje nie tylko całe Podbeskidzie, ale i tereny przygraniczne Czech i Słowacji. Ponad dwa lata temu w Gemini Park Bielsko-Biała zakończyła się rozbudowa. Dzięki niej powierzchnia obiektu sięga obecnie 40 tys. mkw. GLA, na których swoje miejsce znalazło 120 lokali handlowo-usługowych. Po przeprowadzonych zmianach Gemini Park w Bielsku-Białej jest pierwszym obiektem handlowym w regionie, w pełni dostosowanym do potrzeb całych rodzin z dziećmi. W związku z rozbudową i nowymi możliwościami obiektu, pojawiło się w nim kilkudziesięciu nowych najemców, a wielu z nich otworzyło swoje salony po raz pierwszy w tym regionie lub nawet w Polsce.

Gemini Holding zaprezentuje wszystkie swoje obiekty podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2016 przy stoisku 3.5

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokarze kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy