KiK: Słuchamy naszych klientów

Od początku swojej działalności w Polsce firma KiK konsekwentnie realizuje plany ekspansji sklepów. Do końca 2016 roku sieć urośnie do 150 placówek. Sieć zostanie zaprezentowana podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum przy stoisku 6.3

KiK należy do grupy największych sieci odzieży i domowych tekstyliów na światowym rynku. Oferta marki opiera się na modnych produktach w przystępnych cenach. Zgodnie z hasłem „korzystnie, modnie, z pomysłem” firma stawia na łączenie najnowszych trendów z wysoką jakością wykonania i udowadnia, że stylowa odzież nie musi być droga.

– Od wejścia na polski rynek trzymamy się jasno określonych zasad – oferujemy modne produkty w korzystnych cenach o wysokich standardach jakości. To dla nas niezmiernie ważne, by zagwarantować klientom trwałość asortymentu i bezpieczeństwo jego użytkowania. Zwracamy uwagę na to, aby każda rzecz, która ma pojawić się w ofercie naszej sieci, była wcześniej odpowiednio sprawdzona pod kątem spełniania norm użytkowania. Dobro klientów jest dla nas priorytetem, dlatego eliminujemy potencjalne zagrożenia i robimy wszystko, aby w ich ręce trafiały wyłącznie produkty, które realizują wspomniane standardy. Dokładamy wszelkich starań, żeby nasza oferta była bogata, a jednocześnie sprawdzona – dobra gatunkowo i trwała. Nigdy nie obniżymy ustalonych norm – mówi Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci.

Mocną pozycję na polskim rynku zagwarantowało sieci tworzenie pozytywnego wizerunku marki. Firma cały czas podkreśla, że w biznesie najważniejsi są ludzie. Z tego powodu dba o wysoką kulturę kontaktów zarówno między partnerami biznesowymi oraz inwestorami, jak i pracownikami czy dostawcami. Jest to niezwykle ważne, zwłaszcza przy ciągłym pozyskiwaniu miejsc na inwestycje. – Uważnie słuchamy opinii naszych kontrahentów z którymi negocjujemy i staramy się znaleźć optymalne rozwiązanie dla obu stron, ponieważ wierzymy, że dobre relacje są tak samo istotne, jak szczegóły danych umów – podkreśla dyrektor generalny sieci.

Inną ważną płaszczyzną, na której skupia się firma KiK, jest podejmowanie projektów skierowanych bezpośrednio w stronę klientów. Sieć szczególnie chętnie organizuje różnego rodzaju akcje prospołeczne, m.in. inspirowana miłością Polaków do piłki nożnej akcja „Z pasji do piłki”, podczas której w ciągu dwóch lat przekazano bezpłatnie kompletne stroje sportowe dla ponad 150 drużyn z całej Polski. Inną, wciąż trwającą i cieszącą się ogromnym zainteresowaniem, jest plebiscyt „Kobieta Roku”, zrywający z dotychczasowym charakterem konkursów piękności. Skupia się przede wszystkim na osiągnięciach i pasjach kandydatek, a nie ich pięknie zewnętrznym. Pierwsza połowa 2016 roku była niezwykle owocna dla firmy, a plany rozwoju na drugą nie zwalniają tempa. Sieć rozpoczęła ją otwarciem sklepu o powierzchni niemal 600 mkw. 28 lipca w Pile. W kolejnych miesiącach KiK pojawił się w Gdańsku, Włocławku i Międzyrzeczu. – Stawiamy na dynamiczny rozwój. Chcemy być obecni w całej Polsce. Nasze założenia przewidują osiągnięcie pułapu 150 lokalizacji do końca roku – zapowiada Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci KiK.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA

Serenada #bardziej otwarte centrum handlowe.

Centrum Serenada to nie tylko bogata oferta handlowa, ale przede wszystkim przestrzeń stworzona z myślą o mieszkańcach Krakowa. To wyjątkowe miejsce spotkań, wymiany doświadczeń i wzajemnych inspiracji.