Sieć Makro uruchomiła nową aplikację mobilną

makro app mobilna

Karta klienta w telefonie, szybki dostęp do wybranych nowości produktowych i promocji oraz elektroniczna lista zakupowa – to tylko niektóre z ułatwień, jakie zapewnia nowa aplikacja mobilna sieci Makro.

Użytkownicy posiadają wgląd do wybranych nowości produktowych, aktualnych gazetek promocyjnych z ofertą alkoholi oraz ofert specjalnych dostępnych tylko dla posiadaczy aplikacji. Nowością jest możliwość korzystania z ,,Wirtualnej karty klienta” zastępującą wersję plastikową oraz funkcjonalność ,,Listy zakupowej”, która pozwala na przygotowanie się do zakupów w hali w dowolnym miejscu i czasie. Posiadając aplikację można także w wygodny i szybki sposób sprawdzić, gdzie znajduje się najbliższa hala Makro w okolicy oraz wyznaczyć trasę dojazdu.

Darmowa aplikacja mobilna Makro dostępna jest dla wszystkich klientów i można ją pobrać w sklepach App Store oraz Google Play. Aplikacja nie wymaga rejestracji – wystarczy zalogować się podając numer NIP prowadzonej działalności gospodarczej oraz numer karty klienta Makro.

Sprzedaż hurtowa w modelu omnichannel

Klienci Makro mogą dokonać zakupów nie tylko w jednej z prawie 30 hal zlokalizowanych w całej Polsce, ale również za pośrednictwem platformy e-commerce. Darmowa dostawa, niezależnie od ilości paczek, realizowana jest przy zamówieniu powyżej 200 zł netto. Poniżej 200 zł netto, koszt dostawy to 16,18 zł netto. Przy zamówieniu złożonym w dniu roboczym (poza piątkiem) do godziny 16:00, dostawa dotrze do klienta w ciągu 24h. Dostawy na terenie całego kraju realizowane są przez firmę kurierską GLS.  Płatności można dokonywać za pośrednictwem platformy PayU.

Makro Cash & Carry, firma należąca do koncernu Metro Group,  jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Firma posiada w Polsce ponad 4o hal i punktów o łącznej powierzchni 270 tys. mkw. i zatrudnia ok. 7,5 tys. osób. Metro Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn