LPP z 495 mln zł przychodu w sierpniu

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w sierpniu 2016 roku przez LPP SA, właściciela 6 marek odzieżowych wyniosły ok. 495 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w sierpniu 2015 roku o około 15%

Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wynosiła 45% i była o ok. 8 p.p. niższa od marży zrealizowanej w sierpniu roku poprzedniego.

Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – sierpień 2016 roku wyniosła 3,7 mld zł. Przychody te były wyższe o ok. 17% od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Przychody ze sprzedaży internetowej w sierpniu 2016 wyniosły ok. 10,1 mln zł i były wyższe o ok. 130% od sprzedaży zrealizowanej w sierpniu 2015.

Narastająco w okresie styczeń – sierpień 2016 roku sprzedaż internetowa wyniosła ok. 88 mln zł i była wyższa o ok. 103% licząc rok do roku.

Powierzchnia handlowa sklepów na koniec sierpnia wyniosła ok. 876 tys. mkw. i była większa o ok. 12% od powierzchni handlowej na koniec sierpnia ubiegłego roku.

LPP SA, spółka notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku, jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm odzieżowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Firma od ponad 20 lat konsekwentnie prowadzi działalność w Polsce i za granicą, odnosząc sukcesy na wymagającym rynku odzieżowym. LPP SA zarządza 5 znanymi markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, a na początku 2016 roku zaprezentowała pierwszą markę premium – Tallinder. Firma posiada sieć niemal 1,7 tys. sklepów i tworzy miejsca pracy dla ponad 22 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki. LPP SA inwestuje i zdobywa nowe rynki. W 2015 roku firma otworzyła m.in. pierwsze sklepy na Bliskim Wschodzie. W 2014 roku spółka awansowała do giełdowego indeksu WIG20, który generuje istotną część obrotów na GPW w Warszawie oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY