Gemini Park – handel i rozrywka pod jednym dachem

Gemini Park Tychy

Poza bogatą ofertą handlową, klienci nowo powstającego Centrum Handlowego Gemini Park Tychy będą mogli liczyć na duży wybór form spędzania wolnego czasu. Najemcy z ofertą rozrywkową będą stanowić istotny element obiektu.

Gemini Park Tychy jako wielofunkcyjny obiekt zapewni nie tylko bogatą ofertę handlową, ale również liczne atrakcje rozrywkowe i rekreacyjne dla całych rodzin, co odpowiada na potrzeby dzisiejszych klientów. Obecnie około 75 proc. tzw. „Millenialsów” uznaje centrum handlowe za dobre miejsce na spotkania ze znajomymi i spędzania wolnego czasu, co wynika z badania przeprowadzonego przez firmę doradczą JLL.  Dodatkowo, ważna dla nich jest także możliwość korzystania z oferty kulturalnej czy sportowej w obiekcie handlowym.

– Centra handlowe już dawno przestały być tylko miejscem robienia zakupów, klienci coraz częściej szukają w nich dodatkowej możliwości spędzania wolnego czasu. Dlatego też istotne jest zaoferowanie im rozbudowanej strefy rozrywkowej, gastronomicznej czy rekreacyjnej. Przygotowując ofertę Gemini Park Tychy wzięliśmy pod uwagę preferencję dzisiejszych klientów i opracowaliśmy koncepcję obiektu, który będzie odpowiadał na potrzeby klientów – mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.

Jednym z najemców obiektu będzie Fabryka Formy, która w tyskim Gemini Park otworzy nowoczesne centrum fitness zajmujące aż 1,8 tys. mkw. powierzchni. Rozbudowana będzie także oferta gastronomiczna Centrum – tworzyć ją będą m.in. restauracja Olimp, Kebab by Olimp, Compañeros, Cafe de Grano czy Lodomania. Dodatkowo deweloper planuje zagospodarować teren wokół obiektu i stworzyć Park Radości – miejsce rozrywki i edukacji dla rodzin z dziećmi. Podobne rozwiązanie firma Gemini Holding zrealizowała w bliźniaczym obiekcie – Gemini Park Bielsko-Biała.

– Początkowo zdecydowaliśmy się na stworzenie przy bielskim Gemini Park całorocznego Parku Radości, który stanowił uzupełnienie oferty rozrywkowej centrum. Na jego terenie znajdowała się ogólnodostępna plaża, nowoczesny plac zabaw, tor tubingowy, dmuchańce, basen z kulami, boisko do siatkówki czy zewnętrzna siłownia, na której organizowane były bezpłatne zajęcia sportowe. Duża popularność tej inicjatywy zadecydowała, że w lipcu tego roku bielski Park Radości zmienił się w „Eko Park – w Deche!” –  pierwsze tego typu miejsce w Polsce, które łączy dbałość i edukację ekologiczną z oryginalnymi elementami rekreacyjnymi. Przykłady tych projektów pokazały nam, że klienci potrzebują miejsca do spędzania  wolnego czasu z rodziną i mamy nadzieję, że uda się nam stworzyć podobne miejsce rozrywki w Tychach – dodaje Anna Malcharek.

Uzupełnieniem oferty centrum będzie szereg wydarzeń dla całych rodzin, jak na przykład wystawy edukacyjne, spotkania z ludźmi sportu czy eventy rozrywkowe. Pomimo iż centrum handlowe w Tychach nie zostało jeszcze otwarte, w maju już odbył się Wielki Piknik z udziałem gwiazd kabaretu, muzyki i sportu organizowany przez właściciela tyskiego Gemini Park. W wydarzeniu uczestniczyło ok. 12 tys. osób.

Jednym z głównych atutów tyskiego Gemini Park jest jego doskonała lokalizacja. Obiekt położony będzie na terenie, który funkcjonuje już w świadomości mieszkańców jako miejsce handlu. W pobliżu znajduje się już Tesco, Obi, Saturn, a wybudowanie nowoczesnej galerii w naturalny sposób dopełni tę przestrzeń tworząc formułę power center. Centrum Handlowe Gemini Park Tychy znajdzie się w odległości ok. 3,5 km od ścisłego centrum Tychów, przy ul. Beskidzkiej – jednej z głównych arterii komunikacyjnych miasta, będącej zarazem odcinkiem drogi krajowej nr 1, łączącej Tychy m.in. z Łodzią czy Cieszynem. Dodatkowo, otoczenie kilkunastu dużych osiedli mieszkaniowych, a także bliskość popularnej autostrady A4 oraz licznych tras ekspresowych i dróg szybkiego ruchu spowoduje, że Gemini Park Tychy stanie się popularną destynacją zakupowo-rozrywkową nie tylko dla mieszkańców miasta, ale i całego regionu. Otwarcie centrum handlowego zaplanowano na jesień 2017 roku.

Wszystkie projekty Gemini Holding zostaną zaprezentowane podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2016 przy stoisku 3.5

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY