Neinver zarządcą Metropolitan Outlet w Bydgoszczy

metropolitan-outlet-bydgoszcz

Carrefour Polska, inwestor Metropolitan Outlet w Bydgoszczy, zawarł kompleksową umowę na zarządzanie powstającym obiektem z firmą Neinver.

Na 17 tys. mkw. powstaną sklepy 60 marek polskich i międzynarodowych wraz z hipermarketem spożywczym Carrefour w nowym formacie, klubem fitness i stacją benzynową. Metropolitan Outlet w Bydgoszczy będzie pierwszym tego rodzaju obiektem handlowym w regionie kujawsko – pomorskim. Otwarcie zaplanowano na wiosnę 2018 roku.

Powstający obiekt Metropolitan Outlet w Bydgoszczy będzie zarządzany przez firmę Neinver – lidera rynku centrów outlet w Polsce i Hiszpanii oraz drugiego operatora tego segmentu w Europie. Neinver odpowiadać będzie za zarządzanie obiektem, koordynację najemców i marketing. Na obecnym etapie, wspólnie z JLL rozpoczął proces komercjalizacji powstającego outletu.

– 14 lat temu stworzyliśmy pierwsze centrum wyprzedażowe w Polsce – Factory Ursus. Obecnie, wspólnie z Carrefour, otwieramy rynek outletowy w Bydgoszczy, jednym z największych polskich miast, które odznacza się doskonałym położeniem i rozległym zasięgiem oddziaływania. Jesteśmy dumni z tego, że Carrefour zaufał wiedzy i specjalistycznym umiejętnościom członków zespołu Neinver. Jestem przekonana, że dzięki połączeniu doświadczenia Neinver i Carrefour, Metropolitan Outlet w Bydgoszczy zyska dużą popularność i dobrze wpisze się w oczekiwania mieszkańców całego regionu – mówi Bożena Gierszewska-Mroziewicz, Country Manager Neinver Polska.

Neinver w Europie współpracuje z przedstawicielami 1,2 tys. marek lokalnych i międzynarodowych. Zarządzana przez firmę sieć centrów outlet Factory w Polsce notuje od lat systematyczny wzrost odwiedzalności i sprzedaży. W pierwszym półroczu 2016 roku, odwiedzalność w centrach Factory wzrosła o 12 proc., sprzedaż o 17 proc.

Metropolitan Outlet w Bydgoszczy będzie pierwszym centrum outlet w tym mieście i województwie kujawsko – pomorskim. Na 17 tys. mkw. zaoferuje szeroki wybór popularnych marek modowych, sportowych, obuwniczych, galanterii skórzanej oraz wyposażenia wnętrz, polskich i międzynarodowych, w stale obniżonych cenach. Ofertę centrum uzupełnią punkty gastronomiczne, usługowe, plac zabaw dla dzieci oraz klub fitness. Niewątpliwym atutem outletu będzie funkcjonujący w nowym formacie hipermarket spożywczy Carrefour o powierzchni 5 tys. mkw. i stacja paliw.

Projekt przebudowy i rozbudowy obiektu Metropolitan Outlet w Bydgoszczy zakłada stworzenie nowoczesnej, przestronnej przestrzeni handlowej, która wraz z hipermarketem Carrefour, stworzy nową jakość zakupów.

– Metropolitan Outlet w Bydgoszczy to pierwsze centrum outletowe w portfolio Carrefour, dlatego postanowiliśmy powierzyć zarządzanie tym obiektem firmie z wieloletnim, międzynarodowym doświadczeniem w branży. Neinver to czołowy zarządca najlepszych obiektów wyprzedażowych w Polsce i Europie, w związku z czym jesteśmy przekonani o słuszności tej decyzji. Mamy nadzieję, że powstanie Metropolitan Outlet w Bydgoszczy to istotny krok w kierunku oczekiwań naszych klientów i najemców, dla których niezwykle ważna jest realizacja konceptu zgodnie z najlepszymi standardami rynkowymi – mówi Ronan Martin, wiceprezes zarządu Carrefour ds. Ekspansji i Centrów Handlowych.

Carrefour Polska jest właścicielem i zarządcą sieci 20 centrów handlowych w Polsce o łącznej powierzchni ponad 230 tys. GLA. Centra należące do firmy znajdują się w bardzo dobrych lokalizacjach w całym kraju i oferują szeroką i zróżnicowaną ofertę najemców. Zgodnie ze swoją strategią, Carrefour dokonuje dynamicznych inwestycji w rozbudowę i remodeling zarządzanych przez siebie obiektów.

Metropolitan Outlet w Bydgoszczy to pierwsze centrum outletowe w portfolio Carrefour. Znane międzynarodowe i polskie marki potwierdziły już gotowość do zawarcia umów najmu. Aktualnie finalizowany jest pakiet pierwszych kontraktów. Najemcy doceniają położenie outletu w rozpoznawalnej od wielu lat lokalizacji oraz jego regionalny zasięg.

Metropolitan Outlet w Bydgoszczy powstanie w miejscu obecnie działającej galerii handlowej przy Al. Jana Pawła II – jednej z najnowocześniejszych arterii komunikacyjnych miasta. Lokalizacja centrum jest dobrze znana i łatwo dostępna dla klientów. Dzięki otoczeniu kluczowych dróg wylotowych z miasta, pozwala na dogodny dojazd zarówno mieszkańcom Bydgoszczy, jak również innych miast województwa kujawsko – pomorskiego, takich jak Toruń, Grudziądz, Inowrocław czy Włocławek. Modernizacja dróg ekspresowych S5 i S10 dodatkowo polepszy skomunikowanie regionu z sąsiadującymi miastami, zapewniając szybki i wygodny dojazd do autostrady A1, co istotnie przełoży się na zwiększenie zasięgu oddziaływania Metropolitan Outlet Bydgoszcz. Obecnie w strefie do 90 minut jazdy samochodem do powstającego centrum outletowego mieszka ponad dwa miliony jego przyszłych klientów.

Carrefour i Neinver są wystawcami jesiennej edycji Shopping Center Forum 2016. Swoje projekty zaprezentują na stoiskach 2.6 i 1.7

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY