Zmiany w Galerii Krakowskiej

Galeria Krakowska

W związku ze swoimi 10. urodzinami, Galeria Krakowska w Krakowie zyska nowe oblicze. W centrum pojawią się nowe marki, także z sektora premium. Ponadto galeria wprowadza zmiany na pasażach, interaktywny plac zabaw, strefy wypoczynku, selfie box czy nowoczesne infokioski.

Galeria wprowadza marki z sektora premium, które do tej pory nie były dostępne w Krakowie. Klienci będą mogli zrobić zakupy w takich salonach jak Tommy Hilfiger czy Rolex. Powstanie także flagowy sklep Guess. Już w listopadzie będzie można zrobić zakupy w salonie włoskiej marki kosmetycznej Kiko Milano. Jest to pierwszy salon tej marki w Krakowie.

O’Bag, Original Marins, czyli włoska marka z dziecięcymi ubraniami, Laurel czy Gant – to kolejne sklepy, które będą dostępne tylko w Galerii Krakowskiej. Także Green Cafe Nero, popularna kawiarnia, z której do tej pory mogli korzystać jedynie mieszkańcy Warszawy, zdecydowała się zawitać w Galerii. Ciągły rozwój oferty Galerii Krakowskiej daje klientom coraz większe możliwości wyboru produktów.

Galeria Krakowska uatrakcyjni pasaże poprzez doświetlenie oraz odświeżenie określonych części. Warto zaznaczyć, że kolorystyka pozostanie bez zmian.  Dodatkowo będą bardziej zaakcentowane wejścia z parkingu do pasażu, a dojście do nich będzie łatwiejsze i bardziej rozpoznawalne. W następnym etapie Galeria planuje również podniesienie funkcjonalności parkingu, czyli zmianę systemu sygnalizacji oraz zajętości miejsc. Prace będą odbywały się w nocy, tak żeby w żaden sposób nie wpływało to na funkcjonowanie centrum.

Podczas zmian nie mogło zabraknąć poszerzenia oferty Galerii o tzw. nowe media. Na pasażach zostały ustawione nowoczesne infokioski, które posiadają interaktywne plany pasażu połączone z pełną informacją na temat oferty sklepowej i promocji. Stąd też Galeria rozciągnęła strefę Wi-Fi na wszystkie pasaże, parking oraz część placu Jana Nowaka-Jeziorańskiego.

Galeria Krakowska wprowadziła nową aplikację mobilną. Klienci znajdą w niej pełny katalog sklepów i punktów usługowych z innowacyjną nawigacją, oznaczanie pozycji samochodu na parkingu oraz wytyczanie trasy od niego i z powrotem, a ponadto interaktywny, trójwymiarowy plan galerii. Dzięki temu rozwiązaniu można sprawdzić informacje o nowych markach, kolekcjach i promocjach, powiadomienia o wydarzeniach oraz dane kontaktowe i wskazówki dojazdu. Aplikacja posiada nie tylko udoskonalony, wygodny i estetyczny interfejs, ale także jest zgodna z najnowszymi wersjami systemu.

W Galerii Krakowskiej pojawił się również selfie box, dzięki czemu klienci mogą bezpłatnie zrobić sobie śmieszne, pamiątkowe zdjęcia. Pojawią się także strefy wypoczynku dla klientów. Będą oni mogli odpocząć podczas zakupów, naładować smartfony bądź skorzystać z  zamontowanych tabletów z dostępem do internetu. Galeria Krakowska planuje tam również stworzenie strefy gier interaktywnych.

Bardzo często Galerię Krakowską wybierają rodziny z dziećmi. Atrakcyjne wydarzenia i udogodnienia dla najmłodszych klientów sprawiły, że Galeria co roku otrzymuje tytuł Miejsca Przyjaznego Dzieciom. To właśnie z myślą o potrzebach maluchów zostanie stworzony interaktywny plac zabaw.

W specjalnie do tego celu przeznaczonym miejscu, z rzutnika wyświetlana będzie projekcja atrakcyjnych dla dzieci gier. Maluchy będą miały okazję m.in. poszukać skarbu czy nauczyć się łowienia ryb! Oprócz tego dla dzieci w wieku od 8 do 12 lat Galeria przygotuje monitor touch screen z przygotowanymi ciekawymi i edukacyjnymi grami.

Do dyspozycji rodziców dostępne są także dwa pomieszczenia dostosowane do potrzeb najmłodszych klientów. Na poziomie +1 Galeria przygotowała nowoczesny pokój z wszelkimi udogodnieniami i akcesoriami potrzebnymi rodzicom podczas przewijania, karmienia bądź pielęgnacji dziecka. Pokój wyposażony jest w umywalkę, zlewozmywak, podgrzewacz, mikrofalówkę, podajnik papieru i przewijak. W pomieszczeniu znajduje się także sprowadzony z Włoch unikalnie wyprofilowany fotel dla zapewnienia najwyższego komfortu dla mamy i dziecka podczas karmienia. Dodatkowo jedna z toalet na poziomie –1 została rozbudowana i część przeznaczona na pokój rodzinny ze specjalnie wydzielonym miejscem do przewijania, podgrzewaczem itd.

Nowoczesne lampy, designerskie krzesła i kolorowe stoliki – to główne elementy wyposażenia strefy restauracyjnej Galerii Krakowskiej, która została odświeżonaw zeszłym roku. Nowa aranżacja food courtu pozwoliła stworzyć miejsce, gdzie ponad pół tysiąca gości może wygodnie zjeść lunch, porozmawiać lub odpocząć podczas zakupów.

Strefa restauracyjna zyskała większą przestrzeń i większą liczbę miejsc dla klientów (liczba miejsc siedzących wzrosła o 120). Nowy wystrój utrzymany jest w kolorach nawiązujących do pawiego pióra – fioletowym, zielonym, niebieskim i pomarańczowym. W części gastronomicznej pojawiło się prawie pół tysiąca nowoczesnych lamp, ponad dwieście kolorowych stolików oraz niemal sześćset designerskich miejsc siedzących. Dzięki zmianom udało się stworzyć przestrzeń, w której można wygodnie zjeść posiłek lub odpocząć podczas zakupów.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY