Otwarcie Galerii Grodovej już w grudniu tego roku

Galeria Grodova

Dobiega końca realizacja Galerii Grodovej firmy Napollo w Grodzisku Mazowieckim. Wystartował już proces przekazywania największych lokali najemcom, którzy rozpoczęli prace wykończeniowe.

Przekazanie lokali wszystkim najemcom planowane jest do końca września. Cały obiekt jest już również przygotowywany przez generalnego wykonawcę do odbiorów budowlanych i administracyjnych.

Planowane otwarcie Galerii Grodovej to grudzień tego roku. Wśród najemców galerii znajdują się m.in. Stokrotka, Cosmedica, Rossmann, RTV Euro AGD, Martes Sport, Smyk, TXM, 50 Style, Diverse, Medicine. W centrum dostępne będą również usługi, w tym m.in. salon fryzjersko – kosmetyczny Lok&Roll, biuro podróży, Optyk Tondryk, kantor, salonik Kolportera, salon Play oraz oferta gastronomiczna.

Prócz prac wykończeniowych realizowanych w wynajętych lokalach przez najemców, trwa przygotowanie przez generalnego wykonawcę obiektu do odbioru budowlanego. Prowadzone są również prace aranżacyjne terenu przylegającego bezpośrednio do centrum, w tym realizacja chodnika i przygotowanie zieleni.

– Galeria Grodova jest realizowana zgodnie z harmonogramem i cieszy nas, że klienci będą mogli zrobić świąteczne zakupy już w nowym centrum handlowym w mieście. Oferta Galerii, na jej kompaktowej powierzchni, jest bardzo bogata i adresowana do różnych grup klientów. Znajdzie się tu moda, akcesoria, artykuły z kategorii zdrowie i uroda, hobby, elektronika czy artykuły spożywcze – mówi Dorota Beltrani, dyrektor ds. komercjalizacji w Napollo.

Całkowita powierzchnia centrum to 9 tys. mkw., powierzchnia najmu wynosi 5,1 tys. mkw. na dwóch poziomach. Galeria dysponuje parkingiem podziemnym.

Napollo jest inwestorem i deweloperem projektów handlowych i mieszkaniowych. Prowadzi działalność inwestycyjną w całym kraju. Firma jest właścicielem Galerii Renova w Warszawie oraz rozwija format obiektów handlowych typu convenience w centrach miast do 100 tys. mieszkańców, wielkich osiedli mieszkaniowych oraz w miastach satelickich polskich aglomeracji.

Grupa Napollo jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2016. Swoje projekty zaprezentuje przy stoisku 1.6

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA

Serenada #bardziej otwarte centrum handlowe.

Centrum Serenada to nie tylko bogata oferta handlowa, ale przede wszystkim przestrzeń stworzona z myślą o mieszkańcach Krakowa. To wyjątkowe miejsce spotkań, wymiany doświadczeń i wzajemnych inspiracji.