Manufaktura rozbudowuje ofertę

dunkin-donuts

Do Manufaktury w Łodzi zawitała kultowa kawiarnia Dunkin’ Donuts, serwująca amerykańskie pączki – donuty.

Kawiarnia Dunkin’ Donuts została zaaranżowana tuż przy wejściu głównym do Manufaktury, obok salonu Van Graaf. Oprócz wyspy, przy której kupimy donuty, kawę i kanapki, wydzielono także przestrzeń, gdzie można usiąść, zjeść, a także – dzięki obecności gniazdek – popracować z laptopem lub podładować telefon. W menu znajduje się kilkadziesiąt wersji pączków, a także kawy, herbaty, zimne napoje oraz grillowane kanapki.

Przypomnijmy, marka Dunkin Donuts pojawiła się na polskim rynku w czerwcu 2015 roku. Franczyzobiorca, spółka Varovia Food Company zamierza w ciągu 7 lat otworzyć minimum 44 lokale z czego od 8 do 10 w tym roku. Flagowym punktem Dunkin’ Donuts w Polsce jest otwarty w styczniu 2016 roku lokal przy ul. Świętokrzyskiej 16 w Warszawie.

Manufaktura działa od 2006 roku, powstała na terenach dawnego imperium włókienniczego I.K. Poznańskiego w Łodzi. W skład kompleksu wchodzi trzyhektarowy rynek z oryginalną pofabryczną zabudową z czerwonej cegły, galeria handlowa oraz otaczające przestrzeń parkingi na ponad 3,5 tys. samochodów. Oprócz 300 sklepów, punktów usługowych i restauracji, działa tu również m.in. teatr, kino, szkoła tańca i muzeum. Łącznie Manufaktura zajmuje 27 ha, powierzchnia handlowa to 110 tys. mkw. Manufaktura zarządzana jest przez Apsys Management Sp. z o.o., a właścicielem jest Union Investment Real Estate AG.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn