Bold organizuje Enterprise Ecommerce Sessions dla największych graczy e-commerce

25 października, w hotelu Sheraton, w Warszawie odbędzie się konferencja Enterprise Ecommerce Sessions – wydarzenie dedykowane największym polskim graczom branży e-commerce, którzy wykorzystują Magento.

Zgodnie z główną ideą wydarzenia konferencja skierowana jest wyłącznie do menedżerów i przedstawicieli dużych sklepów, zbudowanych na systemie Magento. Przyświeca jej jeden cel – dostarczyć uczestnikom unikalnej wiedzy z rynku europejskiego i Stanów Zjednoczonych na temat jak Magento pomogło osiągnąć sukces dużym organizacjom i jak wykorzystać system, aby zbudować trwałą przewagę konkurencyjną. Dla osób decyzyjnych, stojących przed wyborem oprogramowania e-commerce, będzie to niepowtarzalna okazja do zdobycia cennych doświadczeń i umiejętności pozwalających odkryć potencjał systemu Magento.

Eksperci wdrożeń Magento

– Długo zastanawialiśmy się nad formułą konferencji, z czym my spotykamy się najczęściej podczas takich wydarzeniach, a czego tak naprawdę oczekujemy – mówi Borys Skraba, Prezes Zarządu Bold Brand Commerce. – Po pierwsze duża ilość przypadkowych osób, z którymi ani nie można wymienić się wiedzą, gdyż jej nie posiadają, ani nawiązać żadnej relacji biznesowej. Po drugie niska wartość merytoryczna prezentacji, służących bardziej autopromocji, niż dostarczeniu informacji jak realnie wykorzystać Magento w biznesie – dodaje.

Dlatego jednym z założeń Enterprise Ecommerce Sessions są wyłącznie prelekcje doświadczonych menedżerów  z Europy i Stanów Zjednoczonych. Organizatorzy EES zaprosili do Polski praktyków e-commerce z największych światowych wdrożeń Magento. Codziennie zarządzają sklepami przynoszącymi wielomilionowe dochody.

Warto chociażby wspomnieć Jarno Vanhatapio, przedstawiciela Szwecji, prezesa i założyciela m.in. NA-KD.com, sklepu online z branży fashion, który w ciągu 4 miesięcy od rozpoczęcia sprzedaży w grudniu 2015, wysyłał swoje produkty do ponad 100 krajów. Kolejny prelegent to Mark Selby, dyrektor e-commerce w Macfarlane Packaging, należącego do Macfarlane Group PLC, największej firmy zajmującej się dystrybucją opakowań w Wielkiej Brytanii. A ponieważ działa w modelu B2C i B2B, Mark zgłębi tajniki, jak z pomocą Magento przenieść doświadczenie B2C do świata B2B.

Networking i warsztaty

Ograniczona, dokładnie określona ilość uczestników daje nieograniczone możliwości do budowania relacji biznesowych. A to za sprawą atmosfery, jaka tworzy się w wąskim gronie zainteresowanych oraz takich inicjatyw jak sesja warsztatowa dla wszystkich, a nie tylko wybranych, gości.

Sesja warsztatowa zakłada wymianę doświadczeń przy okrągłych, tematycznych stołach, moderowanych przez prelegentów. Ale to tylko jedna z atrakcji. Całość dopełnia zorganizowany dzień wcześnie bankiet dla sponsorów, indywidualnie zaproszonych gości i prelegentów.

Szczegółowy program konferencji oraz koszt udziału podany jest na stronie wydarzenia: www.ecommercesessions.com

Partnerem konferencji jest Evigo, organizator Omnichannel Retailing Forum. Jednym z wystawców ORF jest firma Bold Brand Commerce.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn