Już za tydzień rusza Shopping Center Forum 2016

scf-2014-spotkania

Przedstawiciele ponad 350 sieci handlowych i ponad 1,5 tys. osób już potwierdziło udział w jesiennej edycji Shopping Center Forum 2016. Pierwsze rozmowy biznesowe ruszają 20 września w warszawskim klubie STIXX Bar podczas Welcome Mixer na który wstęp mają wszyscy uczestnicy Forum.

Ruszyła także specjalna aplikacja mobilna dla wszystkich osób, które zakończyły proces rejestracji na SCF.

Tegoroczna edycja Forum to kolejny rekord pod względem zarówno liczby uczestników, jak i wystawców. Podczas wystawy zaprezentowanych zostanie ponad 200 projektów handlowych. Na liście wystawców są wszystkie największe spółki deweloperskie operujące w sektorze centrów handlowych w Polsce i na świecie. Swoje stoiska mają m.in. Neinver, Unibail Rodamco,  Mayland, Apsys, Ikea, Acteeum Central Europe, Echo Investment, GTC, Multi Poland, Atrium, Gemini Holding, Saller, ECE, Immofinanz, Immochan, Peakside, Balmain, Master Management i wiele innych.

Wśród wystawców nie zabraknie także przedstawicieli firm świadczących usługi dla branży retail jak m.in. Colliers, Cushman & Wakefield Polska, CBRE, Knight Frank, JLL, Mallson Upper Finance Consulting, Payback, Apcoa Parking, New Amsterdam, IMS.

Po raz pierwszy wśród wystawców pojawią się najemcy. Swoje koncepty sklepów i plany ekspansji zaprezentują AmRest, KiK, Pako Lorente, Wyjątkowy Prezent i Bank Millennum.

Spółka AmRest, właściciel 7 sieci gastronomicznych, na Shopping Center Forum 2016 Fall Edition otworzy kawiarnię kultowej marki Starbucks. Wszyscy uczestnicy Forum będą mogli skorzystać z szerokiego wyboru kaw z różnych zakątków świata, a także porozmawiać z przedstawicielami AmRest. Starbucks jest wyłącznym partnerem kawowym SCF, a na współpracę zdecydował się już po raz drugi. W poprzedniej, wiosennej edycji Forum specjalnie zaaranżowana przez Starbucks kawiarnia została przyjęta przez gości Forum z ogromnym entuzjazmem.

– Udział w Shopping Center Forum stwarza nam możliwość zaprezentowania naszej firmy jako atrakcyjnego partnera dla centrów handlowych, jak również pokazania najnowszych formatów naszych lokali. Oprócz tradycyjnego stoiska, podczas Forum przedstawimy stylizację kawiarni Starbucks, do której zapraszamy wszystkich gości na dobrą kawę i rozmowę o korzyściach ze współpracy z naszą firmą – mówi Jakub Bilik, Real Estate Director CE, AmRest.

Koncept marki KiK zaprezentuje m.in. Mariusz Kulik, dyrektor generalny marki KiK w Polsce.

– Jesteśmy bardzo pożądanym najemcą przez wzgląd zarówno na asortyment, jak i ceny, które proponujemy. Prezentujemy się jako stabilny partner i dodatkowo chcemy podkreślać, jak ważne są dla nas długofalowe relacje, ponieważ to one stanowią klucz do sukcesu. Okazją do tego będzie też niewątpliwie wrześniowe spotkanie Shopping Center Forum, gdzie pojawimy się jako wystawca – zapowiada dyrektor generalny sieci KiK.

Ciekawą propozycję dla centrów handlowych ma także koncept Wyjątkowy Prezent – sieć oferująca karty prezentowe, która będzie rozwijana w formie wysp handlowych.

– Nasz produkt jest sexy, odnosi się do marzeń, przeżyć i emocji – czego często brakuje w centrach handlowych. Zapraszamy na najbliższą edycję Shopping Center Forum, gdzie po raz pierwszy pojawimy się w charakterze wystawcy. Mamy nadzieję na nawiązanie ciekawych relacji biznesowych. Szerzej zaprezentujemy także nasz produkt, który ma ogromny potencjał. Oferujemy przecież prezenty dla każdego! – mówi Jakub Matuszewski, Managing Director sieci wysp handlowych Wyjątkowy Prezent.

SCF 2016 Fall Edition to, jak zawsze, także okazja do zdobycia ciekawych informacji o rynku. Tym razem w programie znajdzie się 10 paneli merytorycznych i dyskusyjnych. Partnerami Forum w tej edycji są Colliers, PKP, Payback, Millenium Bank, Six, Invesco, AmRest, Carrefour, Real Estate Thinking, Think Project Management, Hawksworth Retail Asset Management.

Wyłącznym partnerem Welcome Mixer jest spółka GTC realziaująca dwa obiekty handlowe w Warszawie – Galerię Północną i Galerię Wilanów.

Szczegóły programu i wszystkich wydarzeń związanych z SCF na stronie shoppingcenterforum.com

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn