Klépierre: SCF przyśpiesza procesy negocjacyjne

Do grona najemców Poznań Plaza dołączył pierwszy w Polsce sklep marki Tezenis. Zarządcą galerii jest firma Klépierre, która będzie wystawcą podczas jesiennej edycji targów Shopping Center Forum 2016. Z przedstawicielami firmy będzie można porozmawiać przy stoisku numer 5.31.

– Targi SCF to znakomita okazja, by zaprezentować kompleksowo portfolio centrów handlowych zarządzanych przez Klépierre Management w Polsce, Czechach i Niemczech. Jest to także doskonały moment na ostateczne potwierdzenia prowadzonych negocjacji i zawarcie umów. Obecność prawie całej branży retail pozwala w bardzo krótkim czasie spotkać się z przedstawicielami wielu firm, co z kolei przyspiesza procesy negocjacyjne. Wymiana doświadczeń, punktów widzenia, opinii, to wszystko pozwala nam lepiej poznać i zrozumieć naszych najemców – Monika Janczewska-Leja, head of leasing w Klépierre.

Salon Tezenis zlokalizowany jest na parterze Poznań Plaza i zajmuje powierzchnię 240 mkw. Sieć sklepów tej marki liczy obecnie ponad 520 sklepów w 18 krajach na całym świecie.

Tezenis odwierciedla ducha pokolenia Millenium, wytyczając trendy i z uwagą obserwując świat social mediów. Zmieniająca się co dwa miesiące kolekcja bielizny, ale także odzieży dla kobiet, mężczyzn i dzieci, jest zgodna z najnowszymi światowymi trendami. Marka, łącząca komfort ze stylem, znana jest ze swojej energii, pewności siebie i kosmopolityzmu. Obecną ambasadorką Tezenis jest Rita Ora, która stanowi doskonałe uosobienie cech charakterystycznych marki.

Poznań Plaza harmonijnie łączy funkcje handlowe i rozrywkowe dla całej rodziny. Galeria została zaprojektowana z myślą o komforcie i wygodnych zakupach. Stworzono w niej liczne atria oraz specjalne strefy relaksu z możliwością korzystania z nowoczesnych technologii. Dostępnych jest również wiele punktów usługowych. Dogodna lokalizacja w północnej części miasta, położenie blisko szybkiego tramwaju miejskiego, bezpłatny parking oraz doskonałe połączenie drogowe sprawiają, że zakupy w Poznań Plaza są łatwe i przyjemne.

Centrum proponuje klientom różnorodną ofertę modową, w tym największe międzynarodowe marki oraz wyjątkowe lokalne butiki, jeden z najlepszych w Polsce supermarket Piotr i Paweł, a także wielofunkcyjne centrum nowoczesnych technologii – Komputronik Megastore. Po udanych zakupach klienci mogą skorzystać z bogatej oferty restauracji, odpocząć przy filiżance kawy w jednej z licznych kawiarni oraz zrelaksować się i obejrzeć najnowsze produkcje filmowe w kinie Cinema City z 9 salami kinowymi i jedynym w mieście trójwymiarowym kinem IMAX 3D.

W Polsce Klépierre jest właścicielem oraz zarządcą sześciu centrów handlowych: Lublin Plaza, Poznań Plaza, Rybnik Plaza, Sosnowiec Plaza, Ruda Śląska Plaza oraz Sadyba Best Mall w Warszawie.

Klépierre specjalizuje się w nieruchomościach komercyjnych o profilu handlowym, inwestując oraz realizując bezpośrednio projekty deweloperskie w wielu krajach Europy, zapewniając przy tym pełen zakres usług związanych z ich zarządzaniem. Stały i dynamiczny rozwój zapewnia dziś firmie czołową pozycję pośród największych operatorów na rynku nieruchomości komercyjnych w Europie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.