Szersza oferta obuwnicza w Magnolia Park

Polska firma kojarzona z wysokiej jakości obuwiem otwiera salon we wrocławskiej Galerii Magnolia Park. To kolejny nowy najemca w ostatnim czasie.

Salon otwarto w nowej części Magnolia Park w sąsiedztwie sklepów New Look i City Sport (parter). Zajmuje powierzchnię 87 mkw. W asortymencie sklepu są obuwie, eleganckie dodatki – między innymi torebki, torby męskie i portfele.

– Nieustannie koncentrujemy się na tym, żeby pod jednym dachem zapewnić najbardziej różnorodną i kompleksową ofertę handlową na Dolnym Śląsku. Podpisanie umowy najmu z marką Ryłko pozwala nam utrzymać wypracowaną pozycję i potwierdza, że jesteśmy niezwykle atrakcyjnym partnerem do współpracy – mówi Małgorzata Słowik, leasing director w Multi Poland.

Nowy salon uzupełnił ofertę z sektora „obuwie”, reprezentowaną dotychczas przez marki: Aldo, Apia, Badura, CCC, Crocs, Deichmann, Ecco, Geox, Gino Rossi, Intershoe, Kazar, Prima Moda, Salamander, Venezia i Wojas. Pojawienie się Ryłko to kolejne powiększenie oferty Magnolia Park. Ostatnio swój salon otworzyły tu Cinique, Gafas, Obag Store i Porcelana Kristoff. Z kolei marka Express Kuchnia Marche uruchomiła drugi lokal, a Komputronik zdecydował się na powiększenie powierzchni handlowej.

Magnolia Park po rozbudowie liczy 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA). Działa tu 250 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji. Klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.

Z całym portfolio Multi Corporation będzie można zapoznać się podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2016 przy stoisku 2.2

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA

Serenada #bardziej otwarte centrum handlowe.

Centrum Serenada to nie tylko bogata oferta handlowa, ale przede wszystkim przestrzeń stworzona z myślą o mieszkańcach Krakowa. To wyjątkowe miejsce spotkań, wymiany doświadczeń i wzajemnych inspiracji.