Nowe możliwości aplikacji mobilnej GetResponse

Wraz z nowymi ulepszeniami w aplikacji mobilnej GetResponse, retailerzy zyskują możliwość jeszcze większej kontroli nad postępami kampanii oraz dostęp do dodatkowych informacji o subskrybentach.

Pełen dostęp do danych o klientach i do informacji o przebiegu kampanii jest kluczowy dla działań marketingowych.

– Skupiamy się przede wszystkim na pomocy i ułatwieniu prowadzenia biznesu. Aplikacja dostępna na iOS i Androida pozwala na wgląd do konta i zarządzanie działaniami email marketingowymi 24 godziny na dobę, bezpośrednio z poziomu telefony czy tabletu. – mówi Daniel Brzeziński, vice prezes GetResponse.

Email marketing jest ważnym kanałem komunikacji, jak również sprzedaży dla branży retail. Wielkimi krokami zbliża się sezon świąteczny i poświątecznych wyprzedaży. Planowanie z wyprzedzeniem jest kluczowe. Stały dostęp do kampanii, monitorowanie ich na bieżąco jest w tym okresie niezwykle ważne – uzupełnia w rozmowie z Evigo.pl Natalia Paczóska, brand manager z firmy GetResponse – Podsumowanie kampanii pokazuje w zwięzły sposób najważniejsze statystyki, a o to można oprzeć kolejne działania i decydować, które kampanie powtórzyć, a które zakończyć. Dzięki dodaniu obsługi tagów i scoring, retailerzy w łatwy sposób dotrą do klientów, którzy np. kupili konkretne produkty z ich oferty lub otworzyli konkretne wiadomości. Będą mogli też wysłać do nich wiadomość z poziomu aplikacji. Zmiany dają możliwość bardzo szybkiego reagowania na zachowania subskrybentów.

Szybki podgląd

Dzięki dodaniu podsumowania kampanii na pulpicie aplikacji, użytkownicy zyskują widok z zestawieniem informacji o prowadzonych kampaniach. W tym miejscu mogą też kontrolować wszystkie aktywne autorespondery, formularze i Landing Pages.

Użytkownicy mają też możliwość zaawansowanego wyszukiwania opartego na kryteriach takich jak Tagi czy Scoring przypisanych do indywidualnych subskrybentów. Po takim wyszukaniu można wysłać wiadomość do wybranych kontaktów, wprost z aplikacji.

Większy porządek

Użytkownicy zyskują dostęp do tagów, które zostały przypisane do poszczególnych subskrybentów. Mogą też dodawać nowe tagi i usuwać te już przypisane. Dzięki nowej zakładce „Score” widoczny jest również podgląd aktualnie przypisanych punktów i historyczne dane o ich zmianach.

Aplikacja mobilna GetResponse dla systemu Android, która do tej pory ściągnięta została ze sklepu Google Play ponad 62 tysiące razy, zyskała właśnie nowe, przydatne funkcje.

Zadowolenie użytkowników jest dla nas wyjątkowo ważne, stąd nowa wersja aplikacji zawiera udogodnienia, o które często pytali. Ten update dodaje nowy poziom kontroli nad kampaniami i kontaktami. podsumowuje Marcin Bajorek, Mobile App Product Manager w GetResponse.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn