Biedronka: nie jesteśmy zainteresowani sklepem internetowym

Mimo, że strona sieci dyskontów ma około 50 proc. większy ruch niż najpopularniejszy polski sklep internetowy (euro.com.pl), Biedronka nie zamierza w najbliższym czasie rozwijać sprzedaży w kanale online.

Według informacji udostępnionych przez firmę Gemius najpopularniejszym polskim sklepem internetowym jest euro.com.pl należący do sieci sklepów RTV Euro AGD.W sierpniu stronę odwiedziło ponad 2 557 tys. użytkowników. Oznacza to, że sklep osiągnął 10,37 proc. zasięg wśród internautów – statystycznie więcej niż co dziesiąty użytkownik sieci w Polsce odwiedził ten sklep.

Połowę więcej użytkowników

Dla porównania, w tym samym okresie stronę internetową Biedronki odwiedziło ponad 3 693 tys. użytkowników, co przekłada się na 14,98 proc. zasięg w polskim internecie, około 50 proc. więcej niż w przypadku najpopularniejszego polskiego sklepu.

– Duży ruch na naszej stronie internetowej bardzo nas cieszy. Świadczy o zainteresowaniu klientów ofertą naszych sklepów, w tym akcjami tematycznymi i promocjami – komentuje dla Evigo.pl firma Jeronimo Martins poprzez swoje biuro prasowe – Jednak obecnie nie prowadzimy prac związanych z wdrożeniem sklepu internetowego. Biorąc pod uwagę możliwości, jakie niesie ze sobą rozwój internetu, pozostajemy na etapie obserwacji oraz przygotowania narzędzi i wiedzy, które pozwoliłyby takie projekty wdrażać w przyszłości.

Promocje i przepisy

Strona internetowa Biedronki zawiera w tej chwili informacje o trwających promocjach i akcjach zniżkowych. Za pośrednictwem witryny można się zapoznać z asortymentem sklepu oraz z najnowszą gazetką sieci. Klienci odwiedzający witrynę mogą także obejrzeć przygotowywane przez sklep filmy, przede wszystkim pokazujące produkty z nadchodzącej gazetki. Na stronie funkcjonuje także zakładka z przepisami kulinarnymi.

– Stale rozwijamy naszą obecność w sieci wykorzystując narzędzia do angażowania klientów. Przykładem może być platforma „Testujemy”, dzięki której konsumenci po zalogowaniu mogą wziąć udział w wyborze produktów trafiających następnie do oferty – informuje biuro prasowe Biedronki.

Za przygotowanie strony internetowej biedronki odpowiada agencja Isobar Poland.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokaże kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy