Neinver wkracza na rynek czeski. Nawiązuje współpracę z The Prague Outlet

Neinver – deweloper, inwestor oraz zarządca nieruchomości i funduszy – kontynuuje swój europejski rozwój poprzez ekspansję na rynek czeski. Jest to już ósmy kraj, w którym firma prowadzi działalność

Neinver nawiązał współpracę z The Prague Outlet, której efektem będzie stworzenie Prague The Style Outlets – pierwszego w Czechach centrum outlet, oferującego marki z segmentu premium. Neinver będzie odpowiedzialny za komercjalizację i codzienne zarządzanie obiektem, który jest właśnie w trakcie budowy.

Przedsięwzięcie finansowane jest przez PPF Bank, który należy do Grupy PPF, będącej w czołówce europejskich firm inwestycyjnych i zarządzających aktywami. Wartość jej aktywów przekracza 21 mld euro.

Zgodnie z postanowieniami umowy, nowopowstały obiekt będzie funkcjonować pod należącą do Neinver marką The Style Outlets, która z powodzeniem działa już w pięciu krajach europejskich – Niemczech, Włoszech, Portugalii, Francji i Hiszpanii. Projekt stanowi element realizowanej przez Neinver strategii rozwoju, zakładającej dalszą ekspansję na Starym Kontynencie.

– Nasza współpraca z The Prague Outlet opiera się na połączeniu unikalnej wiedzy rynkowej spółki odpowiedzialnej za zarządzaniem tym centrum z naszym doświadczeniem w sektorze outlet. Te dwa elementy stwarzają dużą szansę odniesienia sukcesu w Czechach. Dodatkowym atutem jest niewątpliwie położenie obiektu w zamożnym i dynamicznie rozwijającym się mieście, które przyciąga rzesze turystów. Jesteśmy dumni, że przedstawiciele The Prague Outlet darzą zaufaniem naszą wiedzę, doświadczenie i model zarządzania. Dzięki temu będziemy mogli prowadzić centrum pod marką The Style Outlets. Zawarcie tej umowy pokazuje, że Neinver jest traktowany jako silny i wiarygodny partner, a jednocześnie stanowi kolejny krok w realizacji naszej strategii rozwoju, której głównym celem jest zdobycie pozycji lidera rynku outlet w Europie – stwierdził  Carlos González, Dyrektor zarządzający Neinver.

– Jesteśmy podekscytowani perspektywą rozpoczęcia współpracy z Neinver i szansą, jaką stanowi ona dla naszego centrum. Dokonaliśmy już pewnych zmian i czekamy na dalsze prace zmierzające do przemiany obiektu pod marką The Style Outlets. Dzięki wsparciu i doświadczeniu naszego nowego partnera, centrum stanie się czołową destynacją zakupową w Pradze i całym regionie, przyciągając zarówno lokalnych mieszkańców, jak i turystów- podkreśla Martin Kubista, szef The Prague Outlet.

The Prague Outlet i Neinver pracują nad projektem architektonicznym, obejmującym także aranżację wnętrz. Podstawowym założeniem jest nawiązanie do stylu tradycyjnych uliczek w centrum Pragi. Obiekt będzie zadaszony, lecz ma przywoływać atmosferę robienia zakupów na śródmiejskich ulicach. Proces transformacji i rebrandingu zostanie zakończony jesienią 2017 r. Wówczas Prague The Style Outlets powita pierwszych klientów, którzy odwiedzą 110 sklepów o łącznej powierzchni ponad 20 tys. mkw. W okresie od dwóch do czterech lat po zakończeniu pierwszego etapu, zostanie zrealizowana druga faza projektu, zakładająca powiększenie centrum o kolejne 10 tys. mkw. Ze względu na powierzchnię działki, nie zamyka to możliwości dalszej ekspansji.

Nieruchomość położona jest zaledwie 5 minut jazdy od Portu Lotniczego Praga im. Václava Havla. Do centrum Pragi można natomiast dotrzeć w 25 minut. W strefie oddziaływania (dojazd do 90 minut) mieszka ponad 4,5 mln osób, których siła nabywcza jest o 40% wyższa niż średnia dla Europy Środkowo-Wschodniej. Pragę odwiedza corocznie 6,6 mln turystów, a liczba ta regularnie wzrasta.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn