Galeria Malta zadowolona z obrotów i odwiedzalności

Lato 2016 r. jest kolejnym, które dzięki akcjom marketingowym podkreślającym charakter Galerii Malta w Poznaniu, przyniosło wzrost obrotów i odwiedzalności centrum w porównaniu z analogicznym okresem 2015 roku. Galeria podtrzymuje dotychczasowy trend wzrostowy.

6-procentowy wzrost obrotów i taki sam przyrost odwiedzalności to wyniki Galerii Malta w letnich miesiącach. Czerwiec, lipiec i sierpień br. po raz kolejny zapisały się pozytywnie w historii centrum, co jest w dużej mierze zasługą licznych atrakcji marketingowych organizowanych w ramach flagowej akcji, nieodłącznie kojarzonej przez poznaniaków z Galerią Malta – Projektu Weekend.

– Cykl ten już po raz kolejny wypełnił lato mieszkańców miasta rozmaitymi wydarzeniami kulturalnymi, sportowymi i lifestylowymi. W tym roku plan działań związany z Projektem Weekend był naprawdę napięty. Zadbaliśmy o każdego: miłośnika filmów, amatora dobrego jedzenia, fana aktywnego życia, a także o najmłodszych i ich rodziców. Zaufanie naszych klientów budujemy przez nietuzinkowe akcje wspierające sprzedaż, z których nasi goście chętnie korzystają, co przekłada się na wymierne efekty widoczne w obrotach naszych najemców – mówi Monika Krzywicka, marketing manager Galerii Malta z ramienia firmy Neinver.

– Szacujemy, że z przygotowanych przez nas atrakcji skorzystało w tym roku ponad 7200 klientów a artykuły publikowane na ich temat w mediach dotarły do ponad 430 000 osób – dodaje Krzywicka.

Choć główne atrakcje Projektu Weekend jak pokazy kina niemego, zajęcia sportowe na świeżym powietrzu i warsztaty dla najmłodszych pod chmurką już się zakończyły, lato w Galerii Malta jednak nadal trwa. W strefie relaksu przed centrum wciąż można dobrze zjeść.

Wiadomo już, że na wrzesień zostają w niej foodtrucki z cydrem, BBQ IQ, Bodychief, La Naleśnik, Lody Tajskie (do 15 września), Mixtura i Fermentownia (także do 15 września).

Galeria Malta (www.galeriamalta.pl) to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych w zachodniej Polsce, którym zarządza firma Neinver. Trzykondygnacyjny kompleks o powierzchni najmu wynoszącej 54 tys. mkw. – ze względu na swoje wyjątkowe położenie, w sercu zielonych terenów poznańskiej Malty – zaprojektowany został tak, aby dopasować się do charakteru miejsca, w którym funkcjonuje, wzbogacić je i podkreślić jego wyjątkowość. W Galerii Malta powstało 160 sklepów oraz punkty usługowe, wielosalowe kino Multikino, liczne kawiarnie i restauracje. Galeria charakteryzuje się 98 proc. poziomem komercjalizacji, stabilnymi wskaźnikami odwiedzalności i systematycznie rosnącą sprzedażą, która w 2015 roku zwiększyła się o 7 proc. Galeria mieści się przy ul. Maltańskiej 1, w bezpośrednim sąsiedztwie Jeziora Maltańskiego i rekreacyjnych terenów poznańskiej Malty. Jest położona w odległości 5 min jazdy samochodem od centrum Poznania.

Neinver zaprezentuje Galerię Malta podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2016 przy stoisku 1.7

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA

Serenada #bardziej otwarte centrum handlowe.

Centrum Serenada to nie tylko bogata oferta handlowa, ale przede wszystkim przestrzeń stworzona z myślą o mieszkańcach Krakowa. To wyjątkowe miejsce spotkań, wymiany doświadczeń i wzajemnych inspiracji.