New Balance Polska uruchomił z i-systems outlet internetowy

NewBalance

Dla polskiego przedstawiciela marki New Balance rok 2016 to czas szybkiego rozwoju sprzedaży, zarówno w kanale online jak i offline.

Pod koniec roku marka planuje prowadzić sprzedaż w czterdziestu punktach stacjonarnych, uruchamia kolejne salony typu Street Style, wdrożyła także sklep internetowy StreetStyle24.pl.

Kolejny kanał sprzedaży

New Balance Polska otworzył właśnie outlet internetowy, dzięki któremu miłośnicy butów z charakterystyczną dla marki literą „N”, mogą sprawnie dokonać zakupów, otrzymując przy tym dodatkowy rabat.

Internetowy outlet spójny jest z całościową identyfikacją wizualną marki. W kartach produktów zamieszczone zostały pełne tabele rozmiarowe, a zdjęcia obuwia przedstawione są w formacie panoramicznym.

– Design został przygotowany zgodnie z międzynarodowym key visual marki oraz z rozwiązaniami zastosowanymi w pierwotnym sklepie New Balance Polska – mówi portalowi Evigo.pl Marcin Rutkowski, PR & Marketing Manager z firmy i-systems – Poza standardowymi opisami i zdjęciami, prezentacja produktów odbywa także się poprzez video lub poprzez niestandardowe infografiki.

Sklep został uruchomiony na autorskiej platformie technologicznej firmy i-systems.

Innowacyjna sprzedaż

W tym roku, polski dystrybutor markowego obuwia, otrzymał również wyróżnienie za skuteczne działania social media. Nagroda wręczona została podczas międzynarodowego spotkania wszystkich przedstawicieli marki New Balance w Atlancie.

Obuwie New Balance charakteryzuje innowacyjna technologia. Dlatego w opisach asortymentu zamieszczone zostały informacje o zastosowanych rozwiązaniach. Dane mogą być przedstawione na 3 sposoby: w formie opisu, infografiki lub filmu. Uruchomienie outletu internetowego jest kolejnym etapem współpracy marki New Balance Polska z firmą i-systems, w planie rozwoju działań e-commerce.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn